LMT - Nekompetence Sākšu ar to, ka iesaku tiem LMT mājas interneta lietotājiem, kuri šo paklpojumu ir pieslēguši sen pārliecināties par šodienas tarifiem, uzņemums pats neinformē par tarifu izmaiņām, Es bezlimita mājas internetu biju pieslēgusi sen un visu šo laiku par paklpojumu maksāju 26.80 kaut gan kā var redzēt arī LMT mājas lapā tas maksā 21.30 (cik sen ir notikušas izmaiņas nemāku spriest). Vēl pirms dodieties uz klientu apkalpošanas centru, lai veiktu kādas izmaiņas, iesaku pašiem izstudēt uzņēmuma mājas lapu un kā un ar ko jūsu izvēlētais pakalpojums darbojās, jo var sanākt, ka darinieki paši neizprot kā kurš no viņu pakalpojumiem strādā un vai tas vispār strādā. Gribēju pieslēgt Ģimenes piedāvājumu, parēķināju un speciāli šim nolūkam no cita operātora pārcēlu divus numurus. Vakar aktivizējot vienu no sim kartēm saņemu īsziņu, ka pakalpojums Ģimenes piedāvājums tiks slēgts pēc 48h, sazinājos ar klientu apklpošanas centru. Izrādās es pakalpojumam vairs nekvalificējoties, jo man mājas interneta vietā ir pieslēgts mobilais internets! Vienīgais ko klientu apklpošanas centrs var atbildēt nu jā laikam mūsu darbinieks kļūdījās, iesakām Jums iet uz centru un pārslēgt līgumus - pārslēgt līgums nozīmē atkal stāvēt rindā viņu centrā, atkal mainīt sim kartes, es tiešām, maigi izsakoties esmu pārsteigta par LMT šodienas servisu, darbinieki ir kļūdījušies nu salabojiet savu kļūdu pārliekot pāris ķeksīšus datorprogrammā, nevis ņirgājieties par saviem klientiem! Ar cieņu, Māra.
1a.lv - Slikts serviss Līdz šim vēl neesmu saskāries ar neko nepatīkamu ar šo kompāniju, bet nu šis pārspēj visu. Pasūtīju 27. Janvārī video karti zotac geforce gtx1080 amp 8gb ddr5 par cenu 650eu. Saprotu, ka pa tādu cenu tā prece ir liels deficīts un uzreiz pieteicos. Viss kārtībā, līzings akceptēts. Pirmdienā skatos savu pasūtījumu - bija akceptēts, tagad procesā. Zvanu uz aizdevuma firmu, šie saka, ka 1a ir apturējis manu pasūtījumu. Labi, zvanu uz 1a - šie saka, ka tas tāpēc, ka aizdevuma firma vēlas, lai ir pirmā iemaksa. Labi, viss kārtībā, visam piekrītu, atkal ir akceptēts un tad pēc stundas - atkal procesā. Saņemu ziņu uz e-pastu, ka viss ir akceptēts, bet statuss 1a - procesā. Tikai zvanot atkal uz 1a noskaidroju, ka kamēr izskatīja manu pieteikumu, prece ir izpirkta. Tomēr šorīt ieejot portālā - viņas atkal ir pieejamas? saprotu, ka paspēju karti ''paķert'' pa krietni lētāku summu kā jums pašiem gribējās ielikt (rezervēju pa 650, viņi pēc tam cenu nomainīja uz 790) , bet nu šī ir klaja klientu maldināšana un čakarēšana - žēl cilvēkus, kas pasūta priekšapmaksā kautko pie jums un tad liek tepat sūdzības par to, ka nevar entos mēnešus dabūt ne preci ne naudu, uzskatu, ka vismaz tur man palaimējās.
Tokyo City - Slikts serviss, apkalpošanas neesamības 29.01.18 vienkārši briesmīga apkalpošana. Tokio City, Kramu Iela. Bijām divatā atnesa tikai vienu tējas krūzi, pasūtītas suši sadalīja uz pusēm, uz divām šķīvjiem vispār nepajautājot vai mēs tā gribām, tad atnesa pasūtīto ēdienu, pieskrēja vispār cits viesmīls saķera šķīvi un teica kā tas nav mūsu pasūtītājs kaut gan uz šķīvja bija tas ko pasūtījām. Kad jau visa apkalpe sāka viņai teikt lai noliek atpakaļ, ko viņa arī izdarīja bez jebkādas atvainošanās! Beigas ilgi gaidījām rēķinu, kaut arī nebija daudz apmeklētāju ap 16.00 bet mūsu viesmīlis vārda Georgs (k9) pilnīga nesaprašanā staigāja apkārt. Kad atnesa rēķinu katrām bija jāmaksā par savām pasūtītām sušiem kaut gan mums taču viņas sadalīja? ! Un kulminācija sajauca čekus un neatnesa mums atlikumu. Ļoti nepatīkami bija iznākot no turienes. Noteikti tur neatgriezīšos.
Ļotilabi.lv atsauksmes un apraksts Salidzini.lv lapā. Vērtējums 5.0 no 5 - Nekompetenta apkalpošana Labdien! Vēlos īsumā pastāstīt par interneta veikala ļotilabi.lv nekvalitatīvu apkalpošanu. Pasūtīju telefona aizsargstiklu, saņēmu nepareiza izmēra stiklu. Naudu atgrieza, bet tikai par pašu stiklu, bez omnivas apmaksu, vajadzēja braukt uz viņu ofisu un atgriezt preci, rakstīt iesniegumu, notērēju daudz laika un nervus. Neieteicu izmantot šī veikala pakalpojumus.
Internetveikals MOTIVS.LV - Nekompetenta apkalpošana Labdien! Vēlos īsumā pastāstīt par interneta veikala motivs.lv nekvalitātīvu apkalpošanu. Pasūtīju telefona aizsargstiklu, 2 reizes saņēmu bojātus, ar plaisām, pēdējo reizi vispār saņēmu nepareiza izmēra stiklu. Naudu tomēr atgrieza, bet notērēju daudz laika un nervus. Viņi pat novēlēja man vairs negriezties pie viņiem. Neieteicu izmantot šī veikala pakalpojumus.
Rīgas satiksme - Slikts serviss 3 gadus gaidīju rindā uz valsts apmaksātām breketēm, bet kad diena pienākusi, maršrutam atbilstošais 21.autobuss nav ieradies norādītajā laikā 2 reizes pēc kārtas. Nolēmu ātri skriet līdz tuvākajai tramvaja pieturai uz 1.tramvaju. Lai cik dīvaini tas izklausītos,tas arī neatbrauc. Kad tramvajs beidzot ieradies, ceļā paredzēts pavadīt +/- 40 min , bet ceļš aizņēma vairāk kā veselu stundu tādēļ, ka vadītājs lēni brauc un vēlu ierodas pieturā.
Stipt - Krāpšana Tàtad.Kā jau minēju,Stipt kompànija izmanto cilvēkus vergot.Alga man vēl jo projám par 2ned nav samaksāta.Tāpēc biju spiests atgriezties lv.Kràpnieki lielā mērā...Sazvanīt no offisa nevar nevienu,liekas ka neko negrib zinàt.Nauda nav maza pāri 500eur.Lūk mēs brsucam un riskējam stradāt ārzemēs,bet silti iesaku ikvienu letiņu nesapīties ar Stipt...
Rīgas satiksme - Slikts serviss Andris Rēdels 3.grupas invalīds vājdzirdība. Ejot kopā ar dzīves biedreni Samantu Švarcu, kura ir 2.grupas invalīds mēs devāmies sagaidīt 21. autobusu. Par cik Samanta nevar ātri pārvietoties, tad es pasteidzos pie autobusa durvīm, lai mani pamanītu šoferis, kad atnāk Samanta, tad varētu kopā iekāpt transportā. Protams, ka tas nenotika tik labi kā tam būtu jābūt,jo tiku iespiests durvīs kaut šoferis redzēja mani, un, kad durvis atvērās, tad tās ātri aizvērās un Samanta, protams, palika pieturā,jo autobuss jau brauca projām no pieturas! Protams, biju spiests teikt šoferim,lai mani izlaiž,jo Samanta palika uz ielas. Mani izlaida pieturā, kur 21. buss nestājās. Paldies šoferim,ka laboja kļūdu, bet man bija jāmēro ceļš atpakaļ pie Samantas, kur bija jāgaida nākamais transports, kas atkal ir laiks un neforša situācija.
Novadoors SIA - Отвратительное качество дверей и сервис обслуживания Отвратительно буквально все, начиная от обещания абсолютно нереальных сроков выполнения заказа до самого качества дверей. Установку ждали на месяц дольше обещанного изначально, после установки все двери "поехали" и перекосились. Две недели водитель не мог доехать забрть, теперь похоже еще две недели будем ждать установку на место. Давно не сталкивалась с таким сервисом и качеством, одни "завтраки", виноваты все кругом. Терпели долго, теперь придется подключать другие источники борьбы с такими "филькиными компаниями"...
Latvijas gāze - maksas zvani Esmu sašutusi par firmas Latvijas gāze attieksmi pret tiem cilvēkem, kas nelames kārtā ir lg klienti un ar saviem maksājumiem ir krietni pārbarojuši šos kundziņus! Tālruņa numurs, pa kuru "lg" var sazvanīt, ir ļoti pelnošs pasākums. Pirmajā mēģinājumā, ar klausuli rokā nogaidīju 5,35 minūtes, pēc kurām mani atslēdza, kad zvanīju otru reizi, gaidīju 17.07 min., lai uzdotu ļoti vienkāršu jautājumu. Par šo "zvanīšanas prieku" samaksāju 2.93 eur, un šādu situaciju "lg" uzskata par normālu ! Kad uzdevu šo jautājumu vņiem, abildi tā arī neesmu saņēmusi vēl joprojām. Ļoti priecājos, ka ir iespēja atteikties no šīs "neausīgi rijošās" firmas pakalpojumiem, ko arī darīšu pati un ļoti iesaku un ieteikšu citiem.