Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv от 8 января 2023 года
08.01.2023, 14:34
 SIA Prodo - Slikts serviss, krāpšana, objekta sabojāšana
Мастера
Sun, 08 Jan 2023 10:21:31 +0000
Ja nepaveicas, un uzņēmums uzstāda neatbilstošas durvis, kā arī sabojā sienas, tad uzskata, ka pats pasūtītājs ir vainīgs. Nekādus čekus neizsniedz. Apmaksa tikai skaidrā naudā. Viss būtu ok, ja atzītu savu vainu un izlabotu nepareizo durvju montāžu (Prodo mērnieks nepareizi pieņēma lēmumu par to, kāda durvju kaste der konkrētajam objektam, līdz ar to tika nekvalitatīvi uzstādītas durvis un sabojātas sienas) Mutiski savu vainu atzīst, bet labot pieļautās kļūdas nemaz netaisās. Vai arī maksā par to papildus. Labi, ja Jums paveicas, un Jums ir ideāls projekts, un PRODO mērnieks pareizi noteica durvju kasti. Taču, ja nē, uzņēmums neparko nelabos savas pieļautās kļūdas. Iesniegums PTAC ir. Pa labam negribēja risināt, tad risināšu likumā noteiktajā kārtībā. Meļi un krāpnieki.
 CSDD - slikts serviss
Государственные учреждения
Sun, 08 Jan 2023 10:40:08 +0000
Labdien, atbraucu uz tehnisko apskati Daugavpils CSDD. Pārbaudītājs bija Vitālijs Fjodorovs, no sākuma likās jauks puisītis, bet izrādijās ar savu interese ļaunprātīgu. Viss sākās pie atgāzu pārbaudes kad viņš man grībēja iestāstīt ka motors man slikti stādā vajag veikt regulēšnu un viņš zinot ļoti labu servisu kur to veikt. Kamēr tika viegta apskate motora regulēšana servisā tika piedāvāta reizes piecas, kau arī atgāzes tika izietas. Kad es atteicos no viņa piedāvājuma jaukais puisītis pārvērtās par nepatīkamu, piekasīgu pārbaudītāju. Palika skikts iespaids par tādu apkalpošnu.
 Baltic ZOO Service - Krāpniecība
Недвижимость
Sun, 08 Jan 2023 01:13:43 +0000
Prūšu ielā 4 tiku irejis dzivokli . Sainnieks Baltic ZOO Service nolēma pārdot un paprasīja atbrīvot . Kas arī tika izdarīts . Naudu kas tika iemaksāta es nesanjemu ,teica ka sagaidīs norēķinu un pārskaitīs . Kontaktējos ar Gitu Pāss.tel.+37127035261.
 Latio - Pārdod nepārbaudot !!!
Недвижимость
Sun, 08 Jan 2023 01:02:15 +0000
Latio tika pārdevis dzivokli ,par kuru saimnieks netika atgriezis ķīlas naudu . Zvanot vairākkārtēji atbildēja nu jā slikti rīkojās ,mēs pazvanīsim un pateiksim lai samaksā . Latio nedrīkstēja pardot kamer netika nokārtotas parādsaistības . Latio protams strāda cilvēki kuri ir negodīgi un iespējams gust par to labumu . Pec šī gadījuma Latio turpināja savu darbību pec adreses prūšu iela 4 . Ja Latio būtu svarīgi taisnīgums ,tad pārtrauktu sadarbību ar tādu kompāniju bet nē !
 Drogās - Darbs
Магазины / Торговля
Sat, 07 Jan 2023 21:32:00 +0000
Cilvēki, kuri ir darba meklējumos, neiesaku strādāt “ drogās” , ja gribat palikt ar stipru nervu sistēmu, ar labu veselību, un visu pārējo, šis darbs nav ne centa vērts, nostrādāt tik daudz stundas uz kājām un nesaņemt pat minimālo algu ( 500) eiro, suņa darbs , nekas vairāk.
 Hesburger - Slikti pagatavots ediens..
Кафе, бары
Sat, 07 Jan 2023 16:38:18 +0000
Sliktākais kebaba burgers ko tur biju ēdis..vilšanās.. iekšā tikai viena mērce,viens tomāts un kāposti-un gaļa protams..pat maize nebija gatava... Bet cenas tikai par burgeru ārprātigas,vel pietam tādas kvalitātes... Ja man jaizvēlās vai riskēt un baudīt sliktu kebaba burgeru vai pa to naudu ēst citur- viennozīmīgi citur.. tā bija ātrākā un sliktākā apkalpošana no visam reizēm ko tur esam bijuši.. Esot valmierā noteik vairs tur neiesim...labāk nopērku baltmaizi un kefīru..
 Nokasi.lv - Produkta kvalitāte, apkalpošana, saziņa
Интернет магазины
Sat, 07 Jan 2023 14:23:02 +0000
Pirmkārt jau jāsāk ar to, ka pilnu komplektu nemaz nav iespējams pasūtīt, kompāniju nevar sazvanīt un uz ziņām messenger neatbild. Pasūtīju plakātu "apceļo Latviju ", plakāts atnāca ar drukas kļūdām, daļa nosaukumu angļu valodā. Kā arī redzami skrāpējumi, respektīvi kvalitāte zema, uz ziņām atkal neatbild. Neiesaku!
 Stacionārs Gaiļezers - Negatīvā pieredze par 15.ginekoloģijas nodaļu
Больницы
Sat, 07 Jan 2023 16:50:29 +0000
Labdien! Padalīšos ar savu pieredzi par Gaiļezera slimnīcu, it īpaši Ginekoloģijas nodaļu. Vēršoties neatliekamajā palīdzībā noteikti būs jāgaida vismaz četras un vairāk stundas, lai tiktu vienā ginekologa kabinetā. Rindu nav, bet būs jāgaida. Noteikti no paša ārsta ginekologa būs jāsaņem izteikumi par novēloto apmeklējumu, higiēnu u.tt. Gaiļezerā tas ir OK. Par pašu ginekoloģisko nodaļu. Slimnīcu iztēlojos kā plus mīnus sterilu vietu, tikai ne šo nodaļu. Apkopēja palātās ir rets viesis. Dažām māsiņām tomēr būtu jāvēršās pēc psihologa palīdzības, jo katrs jautājums tiek atbildēts ar "riešanu". Es saprotu ir slodze, bet ne visi pacienti šādu manieri palaidīs gar ausīm. Ārsti. Vērojot Gaiļezera gaiteņus gandrīz katrs trešais ir jaunais interns. Manā gadījumā arī tiku pie maz pieredzējuša ārsta. Iestājos slimnīcā bez nojausmas par dzemdes kakla audzēju. Tomēr tā izrādījās taisnība. Ginekoloģijas klīnikas ārstēšanas rezultātā, audzējs strauji sāka izplatīties. Mēnesi tiku "marinēta" ar sistēmiņām, neskaitāmām biopsijām un plikiem solījumiem par dzemdes saglabāšanu. Neesmu dakteris bet jutu, ka nav ok. Sākās problēmas ar urīnpūsli, asiņošana nebeidzās, bija sajūta, ka no iekšas tu pūsti. Protams nodaļas daktere vairākkārt norādīja par dušas izmantošanu, tikai atvainojiet, ja tu asiņo non-stop trīs mēneši, pēc mārgrietiņām fiziski nesmaržosi. Katru dienu saņēmu solījumus par iespējamo operāciju, bet nekā. Konkrēta rīcības plāna nav, jo es esmu neparasts gadījums. Pēc mēneša ārstam tas tapa skaidrs. Briesmīgi kā tā var ar savu "varbūt" spēlēties ar cilvēka dzīvību. Varbūt netika piedāvāta tautā sauktā "aploksnīte", jo beigu periodā interese par ārstēšanu bija nulle. Paldies LOC onko ģinekoloģijas ārstiem, kuri uzreiz mani paņēma uz operāciju un nekāra makaronus uz ausīm par cerībām palikt kādreiz par mammu. Tālāko ārstēšanās kursu eju LOC un esmu patiešām par to priecīga. Un ceru, ka vairāk dzīvē kāju nesperšu 15.nodaļā.
 Cityparks - Bezkaunīga rīcība
Авто / Транспорт
Sun, 08 Jan 2023 11:15:42 +0000
Uz 10min. piestāju savu auto MAXIMA Lubānas 113,lai ieskrietu veikalā. Automāta,lai reģistrētu laiku,šeit nav. Izejot no veikala, uzlikta uz auto kvīts par 30€ sodu. Tāda sajūta,ka šīs firmas darbinieki stāv aiz stūra kā šakāļi,lai mestos virsū savam upurim!
 Lidl - Krapšana,nevelēšanās atrisināt kasieres kļūdu.
Магазины
Sat, 07 Jan 2023 17:42:36 +0000
Sveicināti! Kopš veikala Lidl atklāšanas vienmēr ir paticis iepirkties šajos veikalos, jo paticis ka tiek tirgota kvalitatīva prece. Cik līdz šim biju iepircies viss bija okk. Bet nedaudz apbēdināja attieksme pēc pirkuma ko veicu gada pēdējā diena. Braucot uz darbu vecgada vakara ap.plkst 19.30 iebraucu minētājā veikalā veikt nelielus pirkumus. Veikala darba laiks bija līdz 20.00.Un nākamajā ritā tikai no 11.00. Veicot maksājumu pie kases nepasekoju līdzi pirkumu sarakstam jo paļāvos ka viss ir okk.Saprotu ka arī darbinieki ir piekusuši un ir viņiem iespēja kļūdīties.Bet labi par lietas būtību. Visā garajā pirkumu sarakstā veicu 8.gabgaršigas kanēļmaizītes kas tobrīd bija akcijā.Kā arī divus kukuļus toster maizes kuru pilnā cena bija 1.09euro.Bet viņai tajā brīdī bija samazināta cena uz 0.78Euro.Kad biju samaksājis par pirkumu uzreiz nepiefiksēju ka samaksāju dārgāk ka vajadzēja.Aizbraucu uz darbu kur paskatot čeku pamanīju kļūdu bet uz to brīdi jau veikals bija slēgts.Kasiere bija izsitusi 8.kukuļus maizi par pilnu cenu 1.09,bet bulciņas vispār nebija iesitusi.Pēc svētkiem kad braucu nākamo reizi uz darbu iebraucu tajā paša veikalā pajutāt kā varam šo kļūmi novērst, Labi summa ko pārmaksāju nebija liela ap 4.Euro un nebūtu ar neko te rakstījis.Bet nepatika vecākas kasieres attieksme kā teikt pats vainīgs ka nenokontrolēju savu pirkumu uzreiz neizejot no veikala.Protams pats vainīgs ka paļāvos uz kasieri,un nebūtu ar varbūt rakstijis šeit sūdzību bet izejot no veikala pie manis pienācaca sieviete kas dzirdēja manu sarunu un dzīvojot blakus šim veikalam regulāri iepērkoties viņa pastāstija ka kasieres bieži mēdzot kļudītiesun viņai nākoties iet ar visu iepirkumu atpakaļ uz veikalu pierādīt kasieres kļūdu.Tāpēc vēlējos brīdināt pārbaudiet pirkumu čekus uzreiz veikala telpās.
 Forus Taxi - slikts serviss
Такси
Sat, 07 Jan 2023 09:18:07 +0000
Pasūtījām 4 cilvēki taksi - aplikācijā nekur nebija norādīts maksimālais pasažieru skaits. Kad taksis atbrauca, ar rupju attieksmi, neko nepaskaidrojot taksists - Artūrs Bžežinskis, paziņoja, ka 4 cilvēkus nekur nevedīs. Nācās saukt citu taksi. ĻOTI rupja attieksme. Nekad vairs nevēlos braukt un neiesku konkrēto taksistu. Nepatīkama pieredze.
 Dzintra Garnele - Krapšana

Fri, 06 Jan 2023 15:37:27 +0000
Uzmanību, Krāpniece! Vēlos brīdināt ļaudis par slīpētu krāpnieci Dzintru Garneli, tagadējais uzvārds Lipina, savulaik dzīvoja Vangažos, vēlāk Daugavpilī, tagad Vangažos, kura saistīta ar uzņēmumiem SIA Dilaga, tagad nosaukums mainīts uz SIA AM Progress, SIA Dila-G - jau likvidēts. Minētā persona apkrāpa ne tikai savu biznesa partneri, izkrāpjot savulaik 180000 latu, bet izkrāpa naudu arī no pensionāriem, no kuriem viens bija I grupas invalīds, gribēdama atņemt viņiem vienīgo mājokli – dzīvokli Ādažos. Šiem notikumiem ir arī liecinieki. Gadījumā, ja arī kādu no jums šī persona ir apkrāpusi vai kā citādi rīkojusies negodprātīgi, rakstiet uz e-pastu: albi@inbox.lv, lai varam kopīgi cīnīties ar šādiem krāpniekiem, nepieļaujot, ka tiek apkrāpti un piemānīti veci un nevarīgi cilvēki, kuri paši sevi nevar aizstāvēt!
 "Lotes dāvanas" SIA - Slikts serviss
Интернет магазины
Fri, 06 Jan 2023 13:51:25 +0000
2.decembrī pasūtīju preci interneta veikalā "Lotes dāvanas". Maksājuma uzdevums tika apmaksāts 5.decembrī. 12.decembrī sāku interesēties kad varēšu saņemt preci? Uz zvaniem neatbild, rakstīju e-pastu. Atbild, ka visādas tehniskas problēmas. Sola,ka prece būs pēc 15.datuma. Tad it kā būs viss pasūtītais, tad it kā tomēr nē. 20.datumā atkal meklēju kur ir mana pasūtītā prece. Izrādās, ka tā it kā izsūtīta iepriekšējās dienas vakarā un no pasūtījuma ir tikai 50% no satura. Jautāju kad tiks atgriezta nauda par nepiegādātos preci. Uz manu telefona nr. vairs neatbild. Kad zvanu no cita - uzreiz atbild. Beigās ieskaita man naudu 22. decembrī. Saņemu preci 23.datumā un secinu, ka paciņā ir pavisam cita prece, ne to, ko pasūtīju. Tā kā viss šis pasākums ievilkās uz 22 dienām, nolēmu, ka atpakaļ nesūtīšu, jo ja būtu atkal jākomunicē tādā veidā kā līdz paciņas saņemšanai, vienkārši ne laika, ne pacietības... Sev parnožēlu jāsaka, ka man ļoti patīk šī interneta veikala dāvanu piedāvājumi, bet neesmu gatava saskarties ar tādu neorganizētību un komunikācijas stilu.
 DDDN WORLD / Inese Kraze - Nenorēķinās ar piegādātājiem un pakalpojuma sniedzējiem.
Магазины / Торговля
Fri, 06 Jan 2023 17:12:31 +0000
DDDN World vai veikals REFURBISHED. 15. Novembrī uzsākām izkārtnes ražošanu ar norunu par 70% priekšapmaksu . Kad tikām līdz sagatavju nodošanai nebijām vēl saņēmuši avansa maksājumu un darbus apturējām paziņojot par to tā brīža Īpašniecei Ingai Cvetkovai. Kur nu sākās pati jautrība, izrādās ka izkārtnes izmēri mainīsies un jāveic pārrēķins, esot problēmas ar saskaņošanu un izvietošanu, ko arī izdarijām. Devāmies uz objektu apsekojot un saskaņojot ar objekta vadošo dizaineri jaunajā Pļavnieku tirgū Saharova ielā 30. Sagatavojām vizualizācijas un maketus, nosūtijām un saņēmām apstiprinājumu no Ingas ar solijumu naudu ieskaitīt 20. novembrī taču kā zinām, LV visādas ĶIBELES gadās bet izkārtni vajag uz 15.decebri... Te nu kā no gaisa Inga attopās 24. novembrĪ ar pārskaitījumu 45% apmērā un solijumu pārējo nedēļas laikā. Klāt piesūtot grafisko dizainu veikala produktu sekcijām un banneriem, rezervē bannera vietu uz mēnesi un sagataves arī sola apmaksāt . Viss nedēļas laikā būšot. nu kā tu neticēsi cilvēkam kas ieskaita diezgan nozīmīgu naudas summu... Sākam ražot. Un te nu atkal ĶIBELE, sastrīdās uzņmuma īpasnieki Inga Cvetkova un viņas māsa Inese Kraze un nu notiek īpašnieku maiņa. Nauda un izkārtne varot pagaidīt, veikalu tāpat atvēršot tikai janvārī. 21.decembrī tad nu sazinamies ar Inesi lai saprastu darbus turpināt vai liekām malā. Un kad tad mums samaksās. Vieta rezervēta, dizaini apstiprināti un izkārtne gandrīz gatava sūtam bildes, visu kā pienākas normāliem džentelmeņiem un dāmām. Saņemam atbildi ka viss tiks nomaksāts, daļa rīt un pārējais līdz mēneša beigām. Tad nu ar grutībām barot mūs ar rītdienām INESE nosedz izkārtnes priekšapmaksu 70% 24. decembrī un nu sola pārējo līdz mēneša beigām...Tāču kā nu bez ĶIBELĒM. Atkal gaidām kad nu Inesei ienāks nauda no Amerikas / vai Spānijas kas nu kur tuvāk (Jap Inesīt mēs zinam kur tu arī savas preces pērc un konsultē itkā B2B) un nu jau vecā dziesma rīt būs aiziet līdz 5.janvārim, kad jau paši jautājam nu tad rīt būs :D ? Uz ko saņemam no Ineses Krazes kundzes atbildi, "nē jus ko šodien noteikti būs". Gaidam, gaidam un kā jūs domājat ? NAV ;) . Inesei telefons izslēgts, zvanam meitnēm no biroja, kuras jau tā jūtas diezgan neērti jo mēs taču nēsam vienīgie kuri rītdienas gaida. Un atkal ĶIBELE ... Izrādās Inesei bērns telefonu podā noslīcinājis...un tieši kad naudas jāpārskaita... Inesei Krazei pēc mūsu domām jadod OSKARS bet tikai viens un kopā ar māsu. Inesīt mēs pagaidīsim līdz 07,01,2023 var jau būt ka telefons podā un var jau būt ka tik ilgi visādas ķibeles. Nebūsim riebīgi, kaut mūsu priekšnieks met uguņus. Gan jau viņš sapratīs. Tikmēr neiesakam ne šo uzņēmumu ne veikalus. Gan klientiem gan piegādātājiem.
 DPD Latvija - CV Slikta attieksme
Почта и курьерские услуги
Sat, 07 Jan 2023 09:06:33 +0000
Santa Auziņa kura pec facebook informacijas strada HR, DPD Latvija. Ka var saprast ka no Jūsu puses uz manejo CV ir jagaida atbilde vairak neka 5 dienas? Ka Jūs tur atlasat cilvekus? Pat nevarat uzreiz sniegt atbildi par to, ka paldies bet vieta ir aizņemta? Ļoti slikta attieksme Jums ir. Mainiet darbu. Kaut vai uz tirgu sipolus tirgot, varbut labak sanaks.
 About you - Slikts serviss
Интернет магазины
Sat, 07 Jan 2023 08:59:39 +0000
About You- ar tik ārkārtīgi sliktu servisu neesmu saskārusies. Pirmkārt ilgā piegāde- sākotnēji viņi norāda vienu datumu, bet prece atnāk citā. Otrkārt- tiek atsūtīts pilnīgi cits izmērs, kas tika pasūtīts. Un treškārt naudas atgriezšana- no sākuma tiek norādīts, ka nauda tiks atgriezta konkrētā datumā, tā nenotiek. Kad rakstu uz palīdzības dienestu, saka, ka naudas pieteikums bijis vakar un naudai jābūt 2-5 darba dienu laikā. Paiet šīs dienas, naudas nav. Atkal sūtu jautājumu, kad būs nauda, atkal izskan tāda pati atbilde kā iepriekš- nauda tiks atgriezta 2-5 darba dienu laikā un pieteikums veikts vakar. Kopistiski jau sen pagājušas šīs 14 dienas, ko viņi sola savā mājas lapā. Kā kompensācija tiek iedots kupons 15% atlaidei. Paldies, protams, bet vai viņi tiešām domā, ka kādreiz vēl kaut ko no viņiem sūtīšu?!
 Bolt - pretīgs serviss
Такси
Fri, 06 Jan 2023 12:34:33 +0000
Šodien no rīta izlēmām braukt uz darbu ar BOLT auto, jo ārā sals -15 un negribējās stāvēt salt uz sabiedriskā transporta pieturas. Atradām auto, rezervējām un devamies meklējumos! Kartē rāda, ka esma uz vietas, bet mašīnas nav. Izstaigājām visu pagalmu - nav! ok! atradām citu auto un tāda pati situācija! mašīnas nav! meklējām kādas min 15-20! rezultātā sasalām, darbu nokavējām un devamies ar sabiedrisko! esam ļoti neapmierināti! nezinu, kas par gļukiem bija, protams, ka BOLT neko nekompensēs, jo tai nerūp klienti. Vēlos pabrīdināt pārejos, ka var būt tāda situācija, un ja vajag steidzīgi kurp doties, labāk izmantot citas pārvietošanas iespējas!
 Latvijas avīze LA.LV - Komentāru cenzūra
Политика/Госструктуры
Sat, 07 Jan 2023 21:44:45 +0000
La.lv kurš sevi pozicionē kā lasītāko dienas laikrakstu, kas aizstāv Latvijas cilvēka un valsts nacionālās intereses, nodarbojas ar latviešu viedokļu cenzūru pat par gluži patiesām lietām. Zem publikācijām tiek dzēsti viedokļi pat par patiesām lietām un bez jebkādiem lamuvārdiem. Latviešiem vairs nav atļauts izteikties savās mājās, ņemiet vērā!
 Nordeka - Atiet ātrāk, nekā vajag
Общественный транспорт
Fri, 06 Jan 2023 08:01:40 +0000
Autobusu maršrutā Bauska-Iecava-Rīga, autobuss, kam jāizbrauc no Iecavas 9: 30, otro reizi mēneša laikā izbrauc 5-10 minūtes par agru, ņemot vērā, ka tas ir autobuss, ar kuru daudzi dodas uz darbu un nākamais ir pēc lielā pārtraukuma, tas ir ļoti neapdomāti. Pagājušajā reizē tas viss vēl tika papildināts ar nestrādājošu karšu termināli, kas saprotams, tehnika, mēdz niķoties.
 SIA CDR - Slēpts pakalpojuma, abonēšanas līgums
Телекоммуникации
Fri, 06 Jan 2023 16:44:25 +0000
SIA CDR aiz reklāmām, kas izlec brīdī, kad vajag saņemt kādu bezmaksas pakalpojumu, ir jāievada savs tel. nr, pēc kā atnāk sms kods, to ievadot, paraksta viņu pakalpojumu abonēšanas līgumu, kad telefona rēķinā ik mēnesi parādās papildus summas, vismaz 5-10€ lielumā. Ja manai mammai šāds nebūtu gadījies, visticamāk pin kodu ievadītu. Mammas gadījumā reklāma izleca, meklējot lētākus elektrības nodrošinātājus. Man reklāma parādījās, lai es varētu no failiem.lv lejupielādēt mapi. Līdz ar to nerodas šaubas, ka reklāmas izlec tieši krāpniecības nolūkos. Ja vēl kādam ir gadījusies šāda pieredze, lūdzu par to informēt šeit komentāros, norādot veidu, kā krāpniecība izpaudās.
 Jelgavas Pilsētas Slimnīca - Palīdzības nesniegšana
Больницы
Fri, 06 Jan 2023 08:04:01 +0000
Zvanu neatliekamajai palīdzībai un lūdzu sniegt palīdzību, ļoti sliktas pašsajūtas dēļ, man atbild ka viņi neesot bezmaksas taksis un netaisoties braukt, lai vienkārši dzeru daudz šķidrumu un lietoju paracetamolu vai ibumetinu. Citu reizi kad zvanīju man bija ļoti stipras sāpes vēderā, mani aizveda uz slimnīcu pateica ka ir aizdomas uz apendicītu un ir jāveic operācija, ķirurgs mani apskatīja un pateica ka man operāciju netaisīs, lai mani ved uz Rīgu. Rīga man tajā pašā naktī veica operāciju. Vel bija gadījums kad man bija deguna dobuma iekaisums un man bija aizpampusi acs un ļoti stipri sāpēja galva, zvanot neatliekamai palīdzībai, man pateica ka viņi neko nevarot izdarīt, lai iedzeru ibumetinu. Aizbraucot uz Rīgu mani uzreiz ielika slimnīcā un sniedza palīdzību. Neredzu jēgu no ārstiem Jelgavā, ja viņi pat nevar sniegt palīdzību tam kam tiešām to vajag, liek ārstēties ar ibumetinu un paracetamolu.
 gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne - briesmīga attieksme un komunikācija
Производство
Fri, 06 Jan 2023 07:55:56 +0000
Iemāciet saviem darbiniekiem izturēties ar cieņu pret citiem. Ja esmu darba meklējumos, tas nenozīmē ka esmu kāds dzērājs vai noziedzinieks. Sazinājos ar jūsu uzņēmuma pārstāvi labu laiciņu atpakaļ pēc sludinājuma, atbildēja man neapmierināta sieviete ar krievu akcentu, norunājām tikšanos. nu labi, aizbraucu, iesauca mani iekšā, cik ātri iegāju tik ātri izgāju. Bet jā, tā pati krievu tautības ar akcentu,tā kā ar kreiso kāju izkāpusi no sava beņķa ar pārgriestu ģīmi, stādījās priekšā Diana vai Dina, neapmierināta, nievājoši nopratināja mani, sajutos kā alkoholiķis un noziedzinieks, ne inteliģences, ne valodas leksika, vairāk izklausījās pēc nodzertas vai nopipētas balss.labāk nebūtu braucis, sajutos kā kaut kādā lētā krievu kontorī, lai viņa labāk būtu uz sevi spogulī paskatījusies, jo tādu parodiju vēl nebiju redzējis jo izskatījās ka ir pati laba alko mīle. Man pret krievu tautības cilvēkiem nekas nav pretim, bet šis gadījums ir izņēmums. ja vsa takaja blatnaja...fui..ja pašā sākumā ir tāda attieksme tad jūtu līdzi cilvēkiem kas strādā šajā uznņēmumā pie Sarmītes.
 AS "Liepājas autobusu parks" - Terminālis
Общественный транспорт
Fri, 06 Jan 2023 12:18:34 +0000
Labdien! Es 05.01.2023 gaidīju savu autobusu kura reiss ir Rīga-Saldus-Vaiņode-Liepāja. Es braucu ar šo autobus no Saldus kas atiet 18:55 un braucu līdz Nīgrandei kas pienāk 19:52. Iekāpjot autobusā es šoferim uzrādīju, 3+ goda ģimenes karti un id- karti. Uz ko viņš apskatījās un pajautāja līdz kurienei. Un ko es atbildēja, ka līdz Nīgrandei ar piebildi, ka maksāšu ar norēķina karti. Un ko man šoferis atbildēju, ka aparāts nestrādā, ko pats ar savām acīm redzēju, jo terminālī rādija ,,Please wait,, (lūdzu uzgaidiet). Es šoverim teicu, ka man nav skaidras naudas, uz ko viņš man atbildēja, ka ir vēl 10 minūtes laika, lai skrienot uz veikalu ,,Rimi,, līdz bankomātam, lai noņemtu naudu. Uz ko es atbildēju, ka man ir uz kartes nauda tikai, lai es varētu nopirkt biļeti. Uz ko viņš atbildēja a ko es varu izdarīt, es nevaru nekādi palīdzēt u.t.t. Mans jautājums ir vai šoferis ir tiesīga šādi rīkoties, vai tiešām pirms reisa nenotiek kaut kādas pārbaudes tehnikai t.s. Termināliem? Es uzskatu, ka tas nav pareizi un, ka šādus autobusu ar bojātiem termināliem reisos nevarētu laist, jo tik pat labi, ja nepārbauda autobusa tehnisko stāvokli tad ir bīstami braukt ar šādiem autobusiem?!
 Marno S SIA - Bojājums
Автосервисы
Thu, 05 Jan 2023 17:51:39 +0000
Sveču nomaiņa beidzās ar to, ka nolauza sveci, pēc tam divas dienas neteica, kas ar mašīnu noticis, tad teica, ka urbšot un ka viss ir apdrošināts, un tad vēlāk pateica, ka tomēr jāpārlasa galva, kas aizņems 3-4 dienas, jo situācija esot slikta. Piektajā dienā, kad paši atnācām uzzināt, kas noticis, tad mums tika paziņots, ka tikko atnāca atbilde, ka sprauslu skrūves piegādātājam neesot un jāgaida vēl 5 dienas. Rupji un ar paceltu balsi, nepieklājīgi izturējās pret klientu, kad uzdeva konkrētus jautājumus par to, kas noticis. Pie mašīnas nepielaida ar atrunu, ka tas ir drošības apsvērumu dēļ. Kad mašīna pēc divām nedēļām tika sataisīta, tad, piedarbinot mašīnu, izleca Check-Engine (motora kļūda) . Uz jautājumu, kas tas ir, saņēmām atbildi, ka tūlīt salabos. Pēc tam pēc viņu teiktā Elektriķis izdzēsa kļūdu un mēs aizbraucām, bet līdz mājām, protams, netikām, jo pēc švīkstošas skaņas mašīna nobeidzās un mašīnu vairs piedarbināt nebija iespējams. Šobrīd tiek skaidrota situācija ar to, kas ir ar motoru noticis. Vēlāk pievienosim detalizētāku un ar pierādījumiem aprakstu, kad viss tiks noskaidrots, šobrīd šo rakstu, lai pārējos informētu, ka šis nav serviss, bet ūķis, kurā tiek apmānīti cilvēki.
 Ģimenes ārsta Andra Lasmaņa klīnika “ALma” - Zobu kanālu tīrīšanas metode
Стоматология
Fri, 06 Jan 2023 12:39:31 +0000
Vērsos klīnikā ar sūdzību par zoba sāpēm. Pirmās vizītes laikā pie zobārstniecības vadītājas/zobārstes izrunājām turpmākās darbības - viss šķita labi, bez “sarkanajiem karogiem”. Nolēmām tīrīt zoba kanālus. Procedūra notika, ņemot vērā arī to, ka šāda pieredze man nav bijusi, nemācēju novērtēt vai zobārste veic pareizas manipulācijas. Pēc 6. Dienām nonācu akūtajā zobārstniecībā kur zobu glāba ar nu jau mikroskopa palīdzību un vēl virkni darbībām kas bija apmēram 2h garumā. Akūtajā klīnikā izstāstīju procesu kā notika kanālu tīrīšana, kur man apskaidroja kā pareizi tam būtu jānotiek un skatīsies vai zobu varēs saglābt (jo lielākajā daļā šādu gadījumu zobu tomēr nākas izraut) ko pagaidām, pēc pirmās pamatīgās dezinfekcijas veikšanas, šķiet, ka izdosies un no zoba nebūs jāatvadās. Arī smalki man izstāstīja kas, kur ir redzams rentgenā. Zobārste Sanita Intlere zobam bija veikusi nevajadzīgi lielu urbumu atstājot divas no sieniņām tik plānas, ka zobs būs jāsaudzē visu dzīvi, zobā nebija ievietoti nepieciešamie medikamenti, bet gan nenosakāmas izcelsmes granuliņas (šādas metodes ir izmantotas padomju laikos, ko man informēja, ka šī viela ir Indîga, iznīcina pilnīgi visu kas ir zobā un ap to, tāpēc arī nežēlīgi sāp) , kanāla tīrīšanas laikā nevienu reizi netika veikta skalošana kā arī zobs netika izolēts. Akūtās klīnikas rentgena uzņēmums uzrādīja arī to, ka šajā tīrīšanā bija instruments iedurts sieniņā nevis ievirzīts kanālā tālāk, kanāli netika iztīrīti līdz galam. Nemācēšu teikt par instrumentu sterilumu, bet ap šo zobu uz smaganām izmetās sāpīgi plankumi un visa žokļa puse svila kā pie iekaisuma. Rentgens arī netika veikts. Šajā klīnikā vairāk neatgriezīšos. Jautājat zobārstiem rentgenu uzņēmumus, pirms manipulācijām apskatāt informāciju internetā, kā procesam pareizi būtu jānotiek, lai nenāktos iepīties lielās fiziskās un maciņa sāpēs vai pavisam jāšķiras no zoba, kur tam nemaz nebija jānotiek. Saudzējiet sevi!
Сегодняшние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv
Lulu Pica - Bērnu ballītes - neatbilstošs serviss
Пиццерии
Tue, 14 Jan 2025 10:34:32 +0000
Nevienam neiesaku izmantot šo picērijas Lulu piedāvājumu - bērnu ballītes rīkošanu. Ja nu vien esat gatavi paši izklaidēt bērnus un samaksāt 25 Eur par 1 mazo picu, dzērienu un suvenīru... Uzņēmuma mājas lapā pie šī piedāvājuma ir sekojoša informācija: "Kad visi batuti jau izlēkāti, aicinām uz izglītojošu, radošu un superjautru Pica Lulū bērnu ballīti – picu darbnīcu. Atraktīvs ballītes vadītājs vedīs bērnus divu stundu ceļojumā picu pasaulē. Ballītes vadītājs atklās interesantus faktus par picu un atklās galveno noslēpumu, lai sanāktu pati garšīgākā pica!" Absolūti neko no solīta neesmu pamanījusi. 1) Meitene-pasākuma vadītāja ir ļoti jauka, bet ar bērniem saprasties neprot, nu pārāk jauna ir un diez vai viņai ir atbilstoša pieredze. Kam īsti pat nozīmes, jo arī pieredzējušam vadītājam laika bērnu izklaidēšanai vienk nav - viņam pašam jācep bērnu picas, jo picērijas darbinieks (vienīgais!) izpilda citus pasūtījumus, bet par to, lai ballītes dienā uz šo picēriju atsūtītu papildspēkus, vadība pat nedomā. 2) Kafijas automāts nestrādā, vecāki kafiju dabūt nevar. 3) Picām trūkst sastāvdaļas - nevarējām pasūtīt to, kas kārojās. 4) Pasūtīto 45 cm picu gaidījām ap 50 min; 5) Ballīte notika 12.janvārī, wc pēdējo reizi tika uzkopta 10,janvārī! Kad par to aizrādīju vadītājai, viņa PATI devās uz labierīcībām savest tās kārtībā. Vai tiešām tādai kārtībai jābūt sabiedriskās ēdināšanas vietā? 6) 8 picu cepšana aizņem ap 40 min un visu šo laiku vadītāja pavada pie krāsnīm. Bērni - garlaikojas telefonos un pat lūdz vecākiem atļauju IET PROM, jo esot neizturami garlaicīgi. 7) Sazināties ar atbildīgo par pasākuma rīkošanu var tikai darba dienās darba laikā. Uz momentu, kad iestājas kolaps un bardāks ballītes vietā, nav kur griezties! 8) Kā izrādījās, mani centieni precizēt ballītes dalībnieku skaitu (jo bērni ziema medz slimot), zvanot uz norādīto tālruni 10.janvāra vakarā, nevienu neinteresēja - meitene-vadītājai precizēta informācija vienk netika nodota. Gribu pateikties tiem diviem jauniešiem, kuri turpināja darīt savu darbu, neskatoties uz milzīgu darba apjomu, apkārt valdošo haosu un stresu, viņu tomēr ne pie kā nevainoju. Bet uzņēmuma vadībai piedāvaju izņemt šo pakalpojumu no piedāvajuma klāsta, jo bērnu pasākumu rīkošana ir process, kurš prasa augstu atbildību, plānošanu un komunikāciju starp iesaistītājām pusēm. Absolūti neko no šī saraksta jūs nespējat un, šķiet, pat nedomājat nodrošināt. Labāk veltiet laiku picu kvalitātes nodrošināšanai, jo pēdējā laikā arī par to neko labu pateikt nevar.
ELAIR - Lēns serviss

Tue, 14 Jan 2025 09:31:55 +0000
Strādā ekstrēmi lēni. Paciņa no Rīgas uz Siguldu nāca gandrīz trīs nedēļas. Kad pēc nedēļas jautāju kas ar manu pasūtījumu, tad ātri atbildēja, ka sūtījumam mainījies status un tas nodots kurjeram. Tad pagāja vēl turpat divas nedēļas un pa šo laiku es paspēju saņemt sūtījumus gan no Ali Express, gan arī no Amazon.com. Tikai tad atnāca šī mana paciņa, ko man tad jau vairs nevajadzēja, jo tas vairs nebija aktuāli... Kad dusmīgs zvanīju uz firmu, klientu servisa darbinieks laipni atbildēja, ka, ja man pasūtījumu vairs nevajagot, es varu to no pakomāta ārā neņemt, tad par to nebūšot jāmaksā. Vārdu sakot neiesaku izvēlēties šo kompāniju, ja vēlaties savlaicīgi saņemt savu preci.
DPD - Ļoti slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Tue, 14 Jan 2025 08:49:55 +0000
Ja ir izvēle neieteiktu izmantot DPD pakalpojumus. Paka 20kg ceļo jau mēnesi un nav vēl piegādāta saņēmējam. Jau kādu 10to reizi zvanu uz DPD un neviens nemāk atbildēt kas ar to paku, kur viņa ir pazudusi... Katrs saka kaut ko savu, sola ka noskaidros un sazināsies, bet klusums un skaidrības nekādas...
Inlux - Patērētāju maldināšana, nesertificēti darbinieki veic ķermeņa masāžu
Массажные и SPA салоны
Tue, 14 Jan 2025 10:12:57 +0000
Inlux uzņēmums savā mājaslapā un sociālajos tīklos sludina, ka 70% uzņēmumā strādājošie ir mediķi. Pārbaudīju darbinieci kura man veica masāžu hammam pirts laikā neparādās medicīnas darbinieku datu bāzē. Esiet piesardzīgi un pārbaudat informāciju pirms apmaklējat tik dārgas procedūras pa 150 eiro un uzticat savu ķermeni nesertificētiem darbiniekiem. Pa šādu naudu ir iespējams apmeklēt gan uz pirts procedūru gan arī saņemt masāžu no profesionāla masiera. Rezultāts būs daudz labāks un uzticēties sertificētiem ārstiem būtu prātīgāk. Pārbaudīju arī pārējos darbiniekus kuri ir publicēti mājaslapā un reti kurš ir medicīnas darbinieku datu bāzē. Esiet piesardzīgi!
220.lv - Neizsūtija preci un naudu arī neatgriež.
Интернет магазины
Mon, 13 Jan 2025 18:54:17 +0000
Pasūtīju preci. Kādu mēnesi izsūtīšanu visu laiku pārlika. Kad apnika gaidīt preci, rakstīju e-pastu, ka prece vairs nav nepieciešama, lai atgriež naudu. Solīja pēc 14 darba dienām to izdarīt. Tas netika izdarīts. Kad jautāju kad beidzot atgriezīs man naudu, atkal solīja sazināties ar pārdevēju un noskaidrot. Pagājušas vairākas dienas un nekādas ziņas no 220.lv vairs nav. Noteikti vērsīšos ar iesniegumu attiecīgajās iestādēs.
Aioo - Slikts serviss,pret klientiem izsturas ar necieņu!
Продавцы
Mon, 13 Jan 2025 17:30:14 +0000
Labdien!Vēršos ar sūdzību Par pārdevēju vārda Līna mobilo aksesuāru veikala,attieksme pret klientiem ir briesmīga un visu laiku kad eju uz to veikalu ir ciet pauzę un neatnāk noteiktajā laika kas uzlikts uz durvīm par pauzi!Ja tā turpināsies vērsīšos Bez Tabu!Ja nevēlas strādat ar klientiem tad lai maina darbu kur nav klientu,dēļ tādām pārdevējam negribas iet uz veikalu un reputācija zūd veikalam!Prīvāta dzīve ir jātstāj mājas,ja nav garastāvokļa tad klienti pie tā nav vainīgi un tā nav pirmā reize no viņas puses!
Olybet - Zaudejums
Азартные игры
Mon, 13 Jan 2025 17:17:02 +0000
Nē,nu tas ir kaut kāds ārprāts.Spēlējot vismaz kaut kādu spēli,kazino,pokers,sporta likmes,ir vispār iespējams te kaut ko vinnēt?.Spēlējot pokeru esmu pamanījis to ka,bieži spēlē vieni un tie paši spēlētāji cik saprotu iespējams tie ir (BOT).Nu ĻOTI bieži nākas zaudēt pat ar diviem AA.Riktīga ņirgāšanās.Ir daudz visādu screenshot kuros redzams jau iepriekšs zaudējums,tas ir vāks.Jābēg prom no Olybet.
Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss
Здоровье / Медицина
Mon, 13 Jan 2025 18:58:27 +0000
Labdien! Vēlos veikt sūdzību par Larisu Gončorovu. 2021.gadā, neatceros kāda iemesla dēļ mani nosūtīja uz analīzēm. Saņemot šīs analīzes gāju pie Larisas, apjautāties vai viss ir labi, viņa teica, ka jā. Nesen nomainīju ģimenes ārstu, tagad skatoties visus izrakstus datamed mājas lapā, lai saprastu, kas ar mani bijis, pēkšņi še kur rekur, analīzēs uzrāda laimes slimību. Kad gāju pie L.Gončorovas viņa teica, ka viss ir normāli, normas robežās. Tagad man ir jāiet atkārtotas analīzes, iespējams tas viss būs jāizārstē. Vai tas ir normāli? Tālāk: Reiz kad biju slimnīcā, man ārsts teica, ka jānodod analīzes, kuras ģimenes ārstam būtu jānosūta, par šīm analīzēm viņa pilnīgi neko nezināja, sēžot viņas kabinetā, zvanīju uz slimnīcu, lai man kā iedzīvotājam izskaidro, kas ģimenes ārstam ir jāraksta uz nosūtījuma. Kā ārsts, kuram ir jāizraksta zāles, jāatver slimības lapa, manuprāt ārsts ir labs, bet ja, tiešām, jācer, ka palīdzēs atrast īsto izmeklējumu vai izvērtēs analīzes, es teiktu ka nē. Protams, neiet runa par to, ka dažus izskaidrojumus saka krievisi, ko es vispār nesaprotu un, to ko viņa saka, es nesaprotu, ne jau tādēļ, ka nevēlos saprast, tādēļ, ka es neprotu šo valodu. Cerēsim uz labāko, ka analīzēs neko daudz neuzrādīs un viss būs labi, savādāk, šis ieraksts nebūs pēdējais. Paldies!
Paula Stradiņa Klīniskā universitātes poliklīnika - pieraksts pie ārsta
Здоровье / Медицина
Mon, 13 Jan 2025 13:59:45 +0000
Visu 2024. gadu es mēģināju pierakstīties pie kardiologa uz vizīte "valst" vietā. Kad varēju sazināties pa tālruni ar reģistratūru, viņi atbildēja: "Pieraksta vairs nav." Kad jautāju, kad tiks atvērta reģistrācija jaunam termiņam? Atbilde: "Mēs nezinām, šādas informācijas nav." Es atveru poliklīnikas e-pierakstu. Reģistrācija pieejama uz vizīti tikai par pilnu maksu. Ne viena vieta ne uz vienu datumu, vienalga cik tālu ta nebūtu, pieraksta uz "valsts" vietu nav. E-pierakstu sāku atvērt šogad katru dienu, sākot ar 2. janvāri. Līdz šimi momentam (13. janvāris) pieraksts uz "valsts" vietu nav atvērts. Es nevaru pierakstīties uz vizīti pēc ārsta ieteikuma pagājušā gada aprīlī. Līdz šodienai joprojām nevaru piearkstīties. Pieraksta vai nu vairs nav, vai vēl nav. Kaut kāds valsts noslēpums - pierakstīšanās pie kardiologa "valsts" vietā. Atrast informāciju par to, kā pierakstīties pie ārsta "valsts" vietā tādos apstākļos tu nekur navar. Un tas ir "rūpes par cilvēkiem".
Zinta - Krāpšana
Стоматология
Mon, 13 Jan 2025 11:19:26 +0000
Presētā keramikas kroņa vietā, par kuru samaksāju (400 eiro), Anastasija Gončarova, kā izrādījās, man uzdāvināja inkrustāciju par 100 eiro. Cilne izkrita 5. dienā. Klīnikas īpašniece Zinta Štekerhofa solīja situāciju labot un uzstādīt cirkonija vainagu. Tā sauktais cirkonijs izrādījās plastmasa. Rezultātā zoba vietā man tagad mutē ir plastmasas kronis, kas tiek likts kā pagaidu. "Augsti" zobārstniecības standarti. Dārgi. Zinta Štekerhofa strādā par komisijas locekli Zobārstu asociācijā. Iespējams, tāpēc viņš uzskata, ka viņam ir tiesības cirkonija vietā izmantot plastmasu. Cilvēki, pārbaudiet savus kroņus no "Zinta"!
Rīgas Satiksme - Pretīgs sabiedriskā trolejbusa vadītājs
Общественный транспорт
Mon, 13 Jan 2025 11:05:15 +0000
13. janvārī 12:55 trolejbusa vadītājs pieturēja centrā, 23 trolejbusa vadītājs pēc apstāšanās uzgaidīja, lai visi pasažieri izkāpj un pēc tam pēc 3 sekundēm durvis demonstratīvi aizvēra un brauca tālāk apstāties pie sarkanās luksafora gaismas, kaut visi pasažieri neekāpa, tika uzspiesta arī poga "atver pats" uz ko vadītājs nereaģēja. 23. trolejbusa numurs-27178
Klers Serviss - Ужасное обучение
Салоны красоты
Mon, 13 Jan 2025 10:27:17 +0000
Ужасное место для обучения наращиванию ресниц. Учитель Инга совершенно не проявляла интереса к процессу обучения. Вместо того чтобы подробно объяснить теоретическую часть от начала до конца, она просто выдала распечатанную брошюру и предложила изучать материал самостоятельно. Практические занятия — это отдельный кошмар. Хотя на сайте указано, что предоставляются все необходимые материалы, на деле всё оказалось иначе. На первом уроке материалы выдали, но уже на следующих занятиях начали отправлять в их магазин, где заставляли покупать продукцию за свой счёт. Само обучение было крайне неэффективным. Один раз показали технику выполнения, а дальше оставляли на произвол судьбы. Учитель лишь изредка подходила, чтобы быстро взглянуть на процесс, а основные моменты — как правильно держать пинцет или формировать пучки — пришлось изучать по видеороликам в интернете. И самое печальное — их сертификат нигде не принимают. С ним невозможно устроиться в салоны, а сам статус этого "документа" вызывает только разочарование. Категорически не рекомендую это место для обучения наращиванию ресниц!
Latvijas loto - Slikts serviss
Азартные игры
Tue, 14 Jan 2025 05:06:43 +0000
Skatoties superbingo, nevar nepamanīt, ka ar apbrīnojamu regularitāti studijā viesojas Guntis kalvāns (piemēram, pēdējos divus raidījumus pēc kārtas) . Nu kā viens cilvēks pamanās tik bieži nokļūt studijā, ja nedēļas laikā, kā stāsta raidījuma vadītāji, tiek iesūtīti vairāki tūkstoši kvīšu? Kā Saka statistika, lai no tām dažām kvītīm, kas tiek izlozētas nākamās nedēļas dalībai studijā, tik bieži izvilktu tieši šīs personas kvītis, viņam būtu jāiesūta vismaz 50% komplektu, patiesībā pat vairāk... Man kā raidījuma skatītājam šāda "veiksme" saprotami raisa jautājumus, turklāt ir visai kaitinoši katru nedēļu skatīties uz vienu un to pašu seju. Citi gadiem sūta komplektus, un tā arī nekad studijā nav pabijuši, bet te ir persona, kas uz raidījumu iet kā uz darbu. Kā, nu kā? Vai tiešām neko nevar darīt lietas labā, piemēram, noteikt griestus, cik komplektus nedēļas laikā var iesūtīt viena persona? Saprotu, ka tas ir Latvijas loto peļņas jautājums, tādēļ tas nekad netiks darīts. Taču šādi gadījumi diemžēl met lielu nesmukuma ēnu.
BETA - Bojājums
Магазины
Mon, 13 Jan 2025 08:38:43 +0000
В пятницу вечером сложилась ужасно неприятная ситуация. Муж взял бутерброд с тунцом в этом магазине, и через час у него начались все симптомы отравления-рвота, температура, озноб и подобные прелести. Вызывали скорую, но скорая не приехала. Хотелось бы как-то решить эту проблему или получить какой-либо ответ по поводу данной ситуации, потому что ночь прошла просто ужасно. Никогда и никому не советую брать в данном магазине бутерброды и выпечку.
Maxima - Ņirgāšanās
Магазины
Mon, 13 Jan 2025 08:39:21 +0000
Gāju pirkt salātus. Stāvēju tur vienīgā. Mani neapkalpoja , un pārdevēja pateica vai es esmu te baiga ka stāvu un gaidu . Es atvainojos. Bet vai jūs vispār tur OFIGELI ?
Banknote.lv - Krāpšana un slikts serviss
Лизинг и Кредит
Mon, 13 Jan 2025 14:18:59 +0000
2024 gada nogalē iegādājois datoru Hp Prodesk 400 G6 Mt rakstīts bija, ka pārbaudīt prece. Saņēmu datoru ar bojātu cieto disku. Tikko bija iespējams iesniedzu banknotes filiālē uz garantijas remontu. Iesnidzot arī pieņēmējs pārliecinājās, ka visas blombes ir vietā. Pēc pāreis dienām saņēmu datoru atpakaļ it kā pēc remonta. Saņemtā precei tika norādīts, ka blombes nav bijušas, bet cietais disks ir salabots jau pirmie meli, jo garantijas remontam ar bojātām blombēm preci nepieņem. Bet precei ir bojāts Dvd lasītājs. Nākamais pārsteigums bija jau pie datora izsaiņošnas, kad konstatēju, ka esmu saņēmis atpakaļ tādu pašu modeli, bet citu datoru, nevis to ko iesniedzu remontam.
Saimniecības Preces - Negrib dot čeku un preci neņem atpakaļ
Магазины / Торговля
Mon, 13 Jan 2025 08:40:19 +0000
07.01.25g. Stacija laukums 2 veikaliņā nopirku ķermeņa birsti. Čeku pārdevēja dot tikai pēc man pieprasījuma. Pēc 3 dienām gribēju pirkumu atdot, bet man neņēma un teica, ka vajag skatīties, ko pērku. Pārdevēja varbūt latviski saprot, bet runāt nu nekā negrib. Atrodoties veikalā novēroju, ka naudu maina no maka, un kases aparātu nelieto. Veikalā visa kosmētika noteikti ir ar notecējušiem datumiem. Pēc maniem novērojumiem tur ir darbs Vid kontrolei. Stacijā tik daudz iebraucēju, ka jādomā arī par servisu.
Latvijas Republikas Veselības ministrija - Maksa par farmaceita pakalpojumu
Здоровье / Медицина
Mon, 13 Jan 2025 08:40:35 +0000
Sveiki visiem! No 1. Janvāra par katru medikamentu ir farmaceita pakalpojuma maksa. Farmaceiti ir pašnodarbinātas personas? Varbūt ieviešam pārdevēja pakalpojumus utml.? Tā ir nelietība! Ja lietojat portālu manabalss, tad lūgums https://manabalss.lv/atcelt-papildu-maksu-par-farmaceita-pakalpojumu-recepsu-zalem/ parakstīties, ja esat pret ieviesto papildu maksu par farmaceita pakalpojumu.
Depo - Mantkārīgi saimnieki
Магазины стройматериалов
Mon, 13 Jan 2025 08:40:47 +0000
Depo Dreiliņi - у вас невероятно жадные владельцы. За столько лет функционирования этого магазина, при миллионных прибылях - они не нашли средства, чтобы проложить 30 метров дорожки. Можно подумать - что в этот магазин покупатели прибывают только на машинах и вертолётах. 28-го декабря (примерно в 17-40) 80-летняя женщина, пытаясь добраться до этого супермаркета - подскользнулась и упала в грязь на козьей тропинке, которую покупатели вытоптали за многие годы. Были испорчены новая куртка, сумка, обувь и самое неприятное - получены травмы (ушибы спины и таза) . В километре от этого магазина находится магазин Kurši, у которого товарооборот на порядки меньше, но при этом у них вокруг проложены дорожки и не чувствуешь себя горной козой, скачущей по холмам. Вам не стыдно, владельцы depo? Люди получают травмы из-за вашей жадности. В более цивилизованной стране вам уже был бы предъявлен судебный иск на много, много тысяч евро...
Banknote.lv - Krāpšana
Лизинг и Кредит
Mon, 13 Jan 2025 08:41:18 +0000
Trīs reizes tika uzrakstīts Banknotei lai noņemtu no pārdošanas to Fake Ķīnas austiņas, par ko es saņemu atbildi ka prece bija pārbaudīta un viņa ir oriģināls beats. Esat uzmanīgi draugi, nenopērciet meslus pa 10 eur samaksājot 80 eur:) ) ) )
Mily.lv - Acīmredzama krāpšana
Дети
Mon, 13 Jan 2025 08:41:36 +0000
Bērnu ēdināšanas platforma novelk naudu arī par tiem datumiem par kuriem nesniedz pakalpojumu. Jātērē tagad laiks lai sekotu līdzi visiem datumiem. Un kad ar viņiem sazinās, tad atbilde ir tik nedēļas laikā un par katru dienu jāraksta atsevišķi pieprasījums lai atmaksā. Vecāki esiet vērīgi.
Auto KS SIA - Maldināšana par mašīnas tehnisko stāvokļi

Mon, 13 Jan 2025 08:42:06 +0000
2024 gada 28 decembrī iegādājos automašīnu 2006 gada Vw Passat. No komersanta puses (kārlis stupelis) apliecināja kad mašīna ir labā tehniskā stāvoklī. Jocīgi likās tas ka izmēģinājuma braucienā pie stūres sēdēja pats un man kā pircējai bija jāsēž blakus, tātad testēšanu veica viņš nevis es. Kā rezultātā ar mašīnu tika nobraukts ap 150 kilometriem un mašīna apstājās uz ceļa bīstamā posmā. Bez iespējām mašīnu atkārtoti iedarbināt. Sazinoties ar komersantu no sevis atbildību noņem balstoties uz informāciju kad veca automašīna. Automašīnai jauna skate kas visdrīzāk nopirkta limbažu csdd jo ieejot csdd sevi uzrunā kā savējo. Ir pirkšanas dokuments ar čeku. Neiesaku sadarboties ar šo komersantu!
Akvafors - Nav atgriešanā naudu par filtru
Магазины
Mon, 13 Jan 2025 08:42:33 +0000
Kopš 20. Decembra (2024 gada) cīnos ar šo kantori. Es pasūtīju pie viņiem filtru, viņi to nosūtīja uz citu adresi. Es pieprasīju naudas atmaksu, un man lika gaidīt piecas darbadienas. Ir pagājušas vairāk nekā 5 dienas bez atgriešanās.
Alaas SIA - Pakalpojuma nesniegšana
Коммунальные услуги
Mon, 13 Jan 2025 08:43:12 +0000
Bez nekāda brīdinājuma nav izvests atkritumu konteineris. Mājās dzīvo pirmās grupas invalīds. Kur tagad mums likt pamperus? Par atkritumu izvešanu vienmēr ir bijis samaksāts laicīgi. Arī pirms gada bija līdzīga problēma. Šoferis negribēja braukt.
Biuro SIA, Workis - Savdabīga pieeja
Интернет услуги
Mon, 13 Jan 2025 08:43:50 +0000
Visai savdabīga pieredze ņemot piedāvātas maiņas periodiski. No darba maiņu ņēmējiem pieprasa pedantisku pieeju, laikā parakstīt līgumus, ziņot laicīgi par neierašanos, obligāti slimības lapas ņemt ja saslimst, soda sankcijas ja kas netiek ievērots un pat profila bloķēšana. Bet kad uzņēmumi kuros piedāvā maiņas klaji ignorē pieteikumus, ne apstiprina vai atsaka vai to izdara pēdējā mirklī vai brīvdienās skaitās normālā prakse. Lai gan šāda rīcībā liedz tiem kas izmanto Workis pakalpojumus un ņem maiņas atrast ko vietā citu. Un piesakoties reizē vairākām maiņām dažādos uzņēmumos atkal aizsutās pārējiem, ka esat atteicis maiņu un nākam reiz jau uzņēmumi atsaka vienkārši.

RSS feed has not correct syntax.
Kategorija: Не дай себя обмануть | Pievienoja: ADMIN
Skatījumu skaits: 658 | Lejuplāžu skaits: 0 | 1 | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 1
avatar
0
1 Сава • 09:38, 10.01.2023
Depo - Stāvvieta
Магазины стройматериалов
Mon, 09 Jan 2023 22:31:44 +0000
Это не жалоба , а просьба. На проспекте Курземес 3 на автостоянке магазина Депо ошивается какой то агрессивный толи алкаш ,толи наркоман. Пристает к автоводителям и просит денег. На отказ реагирует агрессивно, грозит повредить авто. Охрана, как я понял в курсе. Наведите пожалуйста порядок , чтобы это существо не пугало клиентов. Очень нравится ваш магазин. Спасибо.
avatar