Mustangs | Datums: Четверг, 15.08.2019, 19:44 | Ziņojums # 1 |
Генерал-лейтенант
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 578
Statuss: Оффлайн
| http://www.infoportal.lv/poslednie
Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Krapsana Не устраивайтесь убощиком в Детскую больницу на Вентбас гатве 45 . Там идёт обман. Работаешь там за двоих:за себя и напарника по сменам. А он в фаворе у начальства и естественно не чево не делает просто нагло отдыхает или делает вид что работает.Ну а тебя в конце испытательного срока (последний день) увольняют просто без причины так оно хочет начальство. и так до бесконечности один паразитирует а другие пашут за этого фаворита. Feramagus SIA - очень плохое отношение начальства очень советую всем ,кто туда пойдёт работать,очень внимательно читать договор,особенно пункты 2.4 и 2.6.при устройстве на работу не говорят обо всем,в том числе,о штрафах указанных в этих пунктах.они наблюдают двумя камерами и одна из них вас подслушивают.с помощью её, она будет звонить на телефон и давать указания ,что и как вам делать.в случае отказа повиноваться ей она увольняет или звонит её муж,который что то вроде вышибалы.будьте бдительны потому что могут перейти на угрозы и сильно мотают нервы. Veikals Valrek Valmiera - Cenu zīmes neesamība, nelaipna apkalpošana Minētajā veikalā izvēlējos lietussargu baltā krāsā ar melniem aplīšiem, uz kura nebija cenu zīmes, kas jau ir pārkāpums no veikala puses. Blakus bija izskata ziņā identisks lietussargs tikai bēšīgā krāsā, uz kura bija cenu zīme 8,00 eiro. Pēc tā arī vadījos. Pie kases pārdevēja konstatēja, ka baltajam lietussargam, ko biju paņēmusi, nav cenu zīmes, aizgāja un no kopējā groza paņēma tumši sarkanu lietussargu ar melniem aplīšiem kā bija baltais un bēšīgais, ievadīja kodu kases aparātā un nosauca man cenu 9,95 eiro. Kad norādīju, ka tāds pats bēšīgā krāsā maksā 8,00 eiro, atbildēja, ka tur neviens nemaksā 8 eiro. Man pašai nācās iet, nest un rādīt, neskatoties uz to, ka pircējam nekas nebūtu jāpierāda un pašam vēl jāmeklē, jo veikals jau ir pārkāpis noteikumus, izliekot preci bez cenas. Paskatoties uz bēšīgo lietussargu, norādīja, ka tas ir pavisam kas cits, bet lietussargi ar aplīšiem maksā 9,95. Visi lietussargi bija vienāda modeļa, dažādās krāsās, ar melniem aplīšiem, identiski pēc izskata. Teicu, ja visi ar aplīšiem maksā 9,95, tad lai bēšīgajam ņem nost cenu 8 eiro. Uz to nebija, ko atbildēt, un uzreiz norādīja, ja negribu, varu neņemt, nevis paskaidroja, ar ko tieši atšķiras pēc skata pilnīgi vienādi lietussargi. Veikala mājas lapā, preču katalogā šādu lietussargu vispār nav. Uz baltā lietussarga nav cenas. Šajā veikalā visnelaipnākās pārdevējas (pilnīgi visas), ja pircējs kaut ko skatās, noteikti līdīs vidū un tieši tajā vietā krāmēs plauktus. Nekad nedzirdu ne "lūdzu, ne paldies". Šajā situācija būtu jāatvainojas, ka nav cenu zīmes, nevis jāieņem padomju laiku poza, ja negribi, nepērc. Šo bodi apmeklēt neiesaku. Sia Rigolex - Slikts serviss Automazgātuvē Rigolex Saldū kas atrodas Alejas ielā. Neiesaku turp doties. Aizvedu auto uz ķīmisko tīrīšanu. Par summu kas tika samaksats gaidiju labakus rezultatus. Virspuseji uzmetot aci likas ka ir labi. Tomēr zem kresliem ir putekļi,gruži. Pelntrauks nav tirits. Saprotu sieviete ir gados bet vaitad ir gruti mašīnu apskatit kautvai 3 reizes pirms atdod klientam. un pietam mana berna konfektes kuras tika ēstas laikam arī tīri labi garšoja. Daily - Slikts serviss Pusdienu "restorānā" Daily Skolas ielā ēdienkarte, kas ievietota mājas lapā, regulāri nesakrīt ar faktisko dienas piedāvājumu (lieki teikt, ka, subjektīvi vērtējot, tas lielākoties ir sliktāks nekā mājas lapā ieliktais..). Turklāt kasiere savā darbā ir ļoti, ļoti pavirša - regulāri izsit nepareizu ēdienu cenu. Arī ēdiena kvalitāte aboslūti neatbilst cenām. Nerekomendēju! Nelda Eglīte - Nereāla veselības aprūpe Tātad neirologs Nelda Eglīte Purvciemā. Strādā lēni, neprot organizēt darbu. Ierados pēc pieraksta. Vēl kādi 3 pacienti rindā sēdēja. 2 stāvēja. Notikumi sekojoši: Ieiet viens, iznāk, otrs ieiet. Paiet kādas 30 min. . Sāku jau nervozēt. Iznāk tas otrs ārā, jau trešais grasījās lepni iet iekšā, bet es saku viņam, ka man pieraksts uz tādu un tādu laiku. Pacients saka, ka bija jau pa telefonu visu sarunājis. Es šokā. Gaidu vēl aiz durvīm minūtes 20. Tad iznāk pacients, ieiet kaut kāds mediķis baltā halātā. Es jau iekšēji vāros, bet neizrādu. Kādu tur iekšā aprunā, ķiķina. Beidzot mani iesauc! Iegāju iekšā jau ne savā ādā, jo kā nekā nācās gaidīt stundu jau virs mana pieraksta laika. Ārstam jautāju, kas par lietu, te pēkšņi atkal kāds pensionārs ienāca kabinetā. Kaut ko ilgi runāja. Nevarēju sagaidīt, kad beidzot sākies normāla pieņemšanu. Nākamo vizīšu laikā notika kaut kas līdzīgs. Nelda Eglīte neprot organizēt savu darbu, neorientējas, ko kuram pacientam teikusi, kad atnāk un cikos, putrojas savos teicienos. Man arī teica, lai “pienākot ar atbildi bez rindas”, bet kad pienācu, tad klāt netiku. Mēģināju pierakstīties, bet tad jau reģistratūrā atbildēja, ka esot ilgā slimības prombūtnē. Pēc kāda pusgada veicu nākamo pierakstu pa reģistratūras telefonu, kuru sazvanīt neizdevās vismaz 3 dienas, bet tas jau ir cits stāsts. Precīzi neatceros, bet vismaz pusgadu viņa slimoja. Tad atgriezās darbā. Ierados jau savlaicīgi 10 min pirms pieņemšanas. Bet tad atkal negaidīti savāda “pieņemšana” izvēŗtās uz pusdienu. “Konsultācijas” bez rezultātiem. Viņa nerēķinājās ar mani. Ignorēja faktu, ka tiem, kam ir darbs un nevar gaidīt pusdienu it kā rindas kārtībā. Priekš kam ir domāts pieraksts galu galā? Priekš kam vispār sadarbojas ar valsti, ja pieņem savlaicīgi uz nozīmēto laiku pārsvarā tikai pēc sev vien zināmiem noteikumiem? Darbā kolēģis arī pie viņas bija uz vizīti. Apmēram to pašu man atstāstīja. Var jau saprast slimu cilvēku, bet, ja darbu nespēj darīt, lai mājās ada vai tamborē, nevis čakarē citiem galvu. Ja pierakstīsieties, kā likums jums priekšā būs ne mazums pacienti bez pieraksta. Mīl pacientus, kas maksā. Nožēloju, ka vispār gāju. Neefektīva veselības aprūpe. Neiesaku. Emoda.lv - Slikts servis Apkalpošana ļoti zemā līmenī. Runā pa telefonu nepieklājīgi, uzbrūkoši, lieto frāzes "kad mēs zvanīsim, tad arī brauksiet, jums taču vajag preci". Neatbild uz jautājumiem par lietu. Met nost klausuli. Ļoti nepatīkams serviss. Neko vairs neiegādāšos šajā veikalā, neieteikšu arī citiem! KMK Auto Daugavpilī - Slikts serviss, nekvalitatīvs darbs Ļoti neapmierināti ar šī servisa darbu. Vērsāmies, lai salabotu auto saskaņā ar KASKO. Apdrošināšanas summa bija nereāla par darbu (vismaz 3 reizes augstākā ka patiesās izmaksas). Izpildot darbu pārliecināja, ka tagad viss ir kārtībā, esot uzstādītas 20+ detaļas. Pienāca laiks tehniskai apkopei dīleru servisā, kur man paziņo, ka priekšējais lodbalsts ir jāmaina, jo esot defektīvs. Nespējām tam ticēt, jo remonts bija mazāk kā pusgadu atpakaļ. Pie tā visa braucam samērā maz un nebij tādu situāciju, pie kurām būtu iespējams kaut ko tādu salauzt. Arī dīleru servisa darbinieki atzīmē, ka ir nekvalitatīvi veikts darbs, jo šādām detaļām jākalpo daudz ilgāk! Neiesaku nevienam! Latvijas gāze - Nereāli sazvanīt pa maksas nummuru 1855! Esmu tiešām reāli dusmīgs un vīlies uz Дatvijas gāzes info tel nr 1855, jo to nav iespējams sazvanīt nevienā no darba laika stundām, kuras ir norādītas viņu mājas lapā! Var sēdēt pie klausules pus stundu un vienmēr visas līnijas ir aizņemtas, pilnīgi vienmēr! Vienalga vai rītā, vai pusdiens laikā, vai vakarā, līdz šim man nav izdevies viņus sazvanīt nekad! Un dumjākais jau ir tas ka tā ir maksas līnija - ha! Labs veids kā pelnīt papildus naudu, kura rezultātā tā pat nav iespējams sazvanīt! Kam vispār tāda info līnija ir domāta, ja nepilda funkciju!? Krāpnieki... Siguldas slimnica - Briesmīga pieredze dzemdību nodaļā Vēlos informēt māmmiņas, kuras domā, ka Siguldā ir labākie dzemdību speciālisti. Diemžēl, tā pat kā es, kļūdaini saņēmuši šādu informāciju. Mans dzemdību stāsts gandrīz beidzās ar traģēdiju, protams viss tagad ir kārtībā un mans bērns ir ar mani, bet vēlos padalīties ar savu rūgto pieredzi, ticu ka kādai tas noderēs un liks aiz auss lemjot kur pašai dzemdēt. Tā tad, mans stāsts sākas 02.08.2019. Pēc Siguldas vecmātes vārdiem “pirms” dzemdību periods, bet man ar vīru, ar kuru uzņēmām laiku, jau tās sāpes izskatījās pēc kontrakciju sāpēm. Piezvanīju 04: 00 Siguldas slimnīcas dzemdību nodaļai, ko viņi paši bija ieteikuši. Protams attieksme caur telefonu nebija jaukākā, bet nu saprotu - 4.00 no rīta, labi pasaka, ka kontrakciju sāpes ir starp 6-7 minūtēm, lai braucam uz Siguldu. Nomazgājāmies, paēdām un tad jau devāmies ar vīru uz slimnīcu siguldā, ieradāmies, paņēma visus manus dokumentus, mātes pasē man ir ierakstītās manas alerģijas, kas diemžēl, ir laktozes nepanesamība un alerģija no olām. Man ar riebīgu toni pajautā-“kas tas tāds!? ” un ko tagad viņiem darīt, jo slimnīcā visus baro vienādi uz ko es atbildēju ka ar vīru izdomāsim kā sevi varam pabarot, pēc šis atbildes mēģināja pirmo reakciju norakstīt kā joku. Labi lai jau ir, daudz par to nedomāju. Tālāk ejam pārbaudīt tonīšus, elpoju un drusku elsoju, man paziņo ka neko nevar darīt, man nav nekas vēl sācies un ka pašlaik ir “pirms” dzemdību sāpes, kas esot normāli, jo citām sievietēm tādas esot 2 nedēļas pirms dzemdībām. Pārbauda ik pēc 3 h tonīšus, vēl pārbaudīja dzemdi un pat “iebīdīja” vietā dzemdi, lai varētu sākties dzemdības, liek staigāt un pat ir iedevušas klizmu, lai varētu dzemdēt tajā vakarā, tagad jau man ir “pirms” dzemdību periods 20h un man paziņo, kad nekas nesākās un vispār viņiem mani vajadzēja sūtīt mājās jau no rīta, bet tā kā man sāpēja un jau bijām paņēmuši istabiņu (maksas, tā saukto ģimenes palātu) man apsolīja sākt dzemdības ar gēla palīdzību nākošajā rītā, ja pa nakti nebūs sākušās, iedeva man pret sāpju svecīti un viss, no rīta pieceļos (03.08.2019) un man paziņo, kad nestimulēs dzemdības un kad varu braukt mājās un lai braucot, kad man būs dzemdību sāpes, lai braucu. Nomainās maiņa un tagad mani pārbauda daktere/dzemdību speciāliste, kad nekas nenotiekot, bet es informēju, kad viss korķis ir izkritis ārā un pēc principa līdz 48h ir jāsākās dzemdībām, gribēja laist mājās, informēju, kad tas ir mans pirmais bērns un man ir bails un kad nevēlos doties mājās, labi mani atstāja slimnīcā ar gariem zobiem un minēja ja nesāksies šodien dzmedības, tad nākošajā dienā stimulēs dzemdības, tonīšus pārbaudīja arī ik pēc 3h, bet atcerieties man ūdeņu krāsu nepārbaudīja, ko viņi var, arī ja nepārplēš ūdeņus. Tā tad visu dienu staigāju un pati cenšos stimulēt dzemdības, pieceļos 04.08.2019 ar briesmīgām sāpēm, aizeju uz pārbaudi, atkal man atsaka stimulāciju, jo mans dzemdes kakls esot saīsinājies un kaut kas notiek, tā tad beidzot dzemdības, aizeju pastaigāties un pastaigas laikā man ir sākušās dzemdības (sāpes bija tādas pašas kā 02.08.2019, kaut man minēja kad dzemdību sāpes atšķiras no “pirms” dzemdību sāpēm, es nebiju tas gadījums) , ar taksi aizbraucam atpakaļ uz slimnīcu, tagad pārbauda mani, nu viss ir tas svarīgais moments sācies man notiek dzemdības, mēs ar vīru priecīgi beidzot, mani jau uzreiz aizved uz dzemdību palātu, dēļ sarežģījumu sāpēm (ko vēl tajā mirklī nezināja ne daktere ne mēs ar vīru) man iedeva epedriālo anestēziju, pārbauda tonīšus un tagad jau dzemdību process notiek, bet es neizjūtu tik traki sāpes, beidzot ir 6cm atvērums, man pārdur ūdeņus un opā ir zaļi šķidri ūdeņi, tā tad vajag ķeizargriezienu, jo vēl 5h dabīgajās dzemdībās un mans bērns neizdzīvotu (piezīmēšu to, kad diemžēl man ir panikas lēkmes saistībā ar smagu pieredzi operācijā) par ko personāls bija brīdināts, visu ātri izdara mani ved uz operāciju, iedod otru anestēziju un tagad sākās ķēzergrieziens bērns piedzima, to es dzirdēju, bērns nonāk pie tēva un tagad mans vīrs gaida, kad mani atvedīs no zāles, mani atved, knapi ievieto gultā, gandrīz izvēlos no gultas, daktere / dzemdību speciāliste bija nofotogrāfējusi manu dzemdi, kura komplikāciju dēļ bija kļuvusi zaļa un šo fotogrāfiju rāda manam vīram (pēc principa viņa bez manas atļaujas šādu darbību nevarēja veikt) un paziņo manam vīram un man ar zemtekstu, kad mums ir jāpārbaudās uz sts un streptokoku, kaut vai abi ar vīru bijām pārbaudījušies un mūsu attiecībās viss bija kārtībā, lai šis dakteres zem teksts būtu vietā. Šajā mirklī, dēļ dakteru laika novilkšanas un nolaidības, es un mans bērns varējām aiziet bojā un apzinoties savu kļūdu, tā pat vainoja mani un manu vīru. Protams labi, tas kas labi beidzās, bet nākošā diena nebija labāk 05.08.2019 man iedeva zāles, kuras reaģēja uz abām anestēzijām no 04.08.2019, visu dienu vemju, ūdeni, gan kuņģa šķidrumu un man par šīm zālēm nepaziņo, izsaucu medmāsiņu un pasaku, kad man ir slikti, viss ko man pasaka ir kad tas ir jārunā ar vecmāti vai dakteri un viss iziet ārā. Gaidu, kad iespējams, kādu šī māsiņa būs pasaukusi, bet nē, nācās vemstoties doties meklēt dakteri un prasīt, kas ir noticis, tad tikai mani informēja, kad tā ir zāļu reakcija. Attieksme tik tiešām nebija labākā, protams ne no visa personāla, bija arī dakteres / bērnu speciālistes un māsiņas kuras tiešām bija labi speciālisti un profesionāli pareizi rīkojās. Kafijas Draugs - Slikts serviss Atsūtīja nepareizu kafiju. Nedēļu nācās risināt problēmu ar e-pastiem un zvaniem. Par saviem līdzekļiem aizsūtīju preci atpakaļ. Vēl pēc nedēļas nācās rakstīt e-pastu, tikai pēc tam atsūtīja vietā pareizu kafiju. Tā arī neatvainojās! Tāda attieksme pret klientu ir nepieļaujama, esmu šokēts. Vairs ar šo internetveikalu nesadarbošos. Mans Antikvariats Andris Teivans - мошенничество, обман, присвоение чужого имущества, кража Mans Antikvariats Мошенничество и кража Andris Teivans Андрис Тейванс Уголовник из Латвии Прошу быть осторожными, по факту мошенничества гражданина Латвии Андриса Тейванса (Andris Teivans), 25/07/1981 г.р., зарегистрированного по адресу A.Pormala, 15 в г. Jekabpils, который имеет ФИРМУ MANS ANTIKVARIATS, который получил многократную визу в 2017 г. в консульстве РБ в Даугавпилсе под экономическую деятельность ООО «Балтбелмедика», открытое им в Минске, с целью привлечения медицинских туристов в Беларусь. Вместо данной экономической деятельности #Andristeivans занимался подложной экономической деятельностью - скупкой и перевозкой антиквариата у пожилых людей и пьющих лиц, давая объявления в белорусских газетах на номер иного лица, под видом, что потеряна его сим-карта. Потом стали поступать жалобы, что А.Тейванс ограбил и обманул нескольких людей, споив их и воспользовавшись их беспомощным состоянием. Один чемодан Андриса с такими вещами до сих пор находится в камере хранения минского автовокзала. Он сам подтвердил факт обмана людей, ведь с его слов, честно он никогда не разбогатеет. А.Тейванс, имея визу, въезжал в РБ несколько раз с 2016 по 2017 гг. и провозил через границу антикварные вещи, ювелирные изделия и музыкальные инструменты. Часть изделий он послал почтой из Минска в Екабпилс, некоторые запечатал в пластилин. Он имел доступ к договорам и реквизитам компании, деятельность которой согласно классификатору экономической деятельности РБ - не велась. Не производилась оплата юридического адреса, отчислений в фонд соц.защиты, подача отчетов, согласно требованиям законодательства Республики Беларусь. Спустя несколько месяцев после получения визы, А.Тейванс резко отказался вести дела компании, перестал осуществлять отчетность согласно требованиям Министерства налогов и сборов, а также Министерства Юстиции РБ. Он подставил другого человека и создал ему проблемы. Все вопросы по оплатам легли на чужие плечи и за чужой счет, из-за чего естественно случались устные и письменные конфликты. Полиции не стала разбираться в деталях, т.к. Тейванс сказал, что это на почве личностых отношений)(. В полиции он нес ерунду, что ему мстят за то, что он прекратил якобы романтические отношения. Данные выводы смешны и подлежат критической оценке – все описано со слов уголовника, который создал мошенническую схему – ООО-многократная виза в РБ-транзит антиквариата без оформления в Министерстве культуры, да еще и скупка обманным путем. По договоренности в ООО финансовые вопросы обязан был закрывать А.Тейванс. Судя потому, что с июня 2017 по н.в. не въехал в РБ для ликвидации компании и скрывается от всех, объясняя это разными «вескими» причинами, не нанял ликвидатора дистанционно, не подал отчетность и не оплатил все счета, ему сильно нужна была виза в РБ, для продолжения подложной деятельности в виде скупки антиквариата. Он ждал, когда утихнет скандал с жалобой, что он ограбил дом. Женщина, пожаловавшаяся на него, сказала, что он принес водку, а она болеет раком, а он ее обчистил, споив и имея доступ к ее дому. В декабре 2017 он три раза якобы ехал в РБ. Но был, с его слов, снят с автобуса на белорусской границе. Пришел ответ, что А.Тейванс в указанные дни вообще не был на границе. Он - мошенник и обманщик. Государственные структуры РБ периодически его ищут. На их звонки и письма, со слов инспекторов, он также не отвечает, сбрасывает, блокирует. Юр. адреса нет – он не оплачен, это нарушение. Письма не доходят. После устных и письменных обращений к Андрису и его родне, он и они стали блокировать звонки, на контактные телефоны и электронную почту не отвечали. Свои обязательства по ООО «Балтбелмедика» А. Тейванс не выполнял. Ссылаясь на недостаток денег (хронически) и бедность своей семьи. Он поступил не порядочно..., платить за мужчину непозволительная роскошь, переводы, которым он тряс в полиции, это не переводы юр.лицу, которые облагают налогами, а долги, которые он наделал, частично под нажимом возместив не всю сумму. После письма с просьбой о ликвидации компании и задолженностей по ней А. Тейванс в устной и письменной беседе обзывался матами, оскорблял Беларусь, называя УЕ******* страной, с дебильный законодательством, а надо было раньше думать, когда бизнес открывал, МинЮст РБ его предупредил. Тейванс козырял бывшими однокурсниками в полиции… Андрис также указал, что у него большие связи в международном криминальном мире. Ведь, как оказалось, он уже сидел неоднократно в тюрьме, а еще и невыездной из Латвии из-за судимости в Бельгии за кражу с пластиковых карт. По этой причине в декабре был разыгран спектакль с «не пропуском» на белорусской границе. Он сказал, чтоб перестали беспокоить его, иначе будут последствия… Включая фразу «тебе выколют глаза...». Полиция Екабпилса просто закрыла глаза, не расследуя факты, прислала формальную отписку, что нет состава преступления и не собраны доказательства. А разве не полиция обязана собирать доказательства? Из консульства РБ в Латвии звонили и интересовались, сколько медицинских туристов А. Тейванс привез в РБ, т.к. визу он получал под сопровождение пациентов, что четко указано в приглашении компании. А он под видом медицины возил антиквариат. Никто не уполномочивал данного гражданина выполнять указанные выше действия, никто не знал, что он разработал схему получения визы для осуществления лжепредпринимательской деятельности. Отец Андриса – Janis Teivans тоже не ответил. В том числе, летом, когда стали звонить, что его сын обчистил женщину в ее доме. Он тоже на звонки и СМС не отвечает до сих пор. Номер А. Тейванса +37128166327. И номер его папы, который также не ответил, +37122009449. Действия гражданина Андриса Тейванса - мошенничество. Также имели место угрозы со стороны А. Тейванса - обнародовать личную переписку и фото, выслать компрометирующую инфо в посольство. Так он требовал, чтобы заткнулись. БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ! Он скупает по дешевке вещи, дурит, что хочет открыть музей, спаивает... Инфо о своей уголовной деятельности подчищает в интернет. http://www.press-release.ru/branches/me ... eee7ea142/ Любое зло должно быть наказано. Он подставил непричастное лицо. Разрушил чужую жизнь. Он вовлекал непричастное лицо в преступную мошенническую схему. Создал кучу проблем. Актерские навыки и полное отсутствие морали. Персона с двойным дном. Человека характеризуют 2 вещи - его страсти и то, каким способом он причиняет боль другим людям.( С целью отвести от себя подозрение подсунул сумочку с краденным в чужую батарею. Подвисает на брачных сайтах и сайтах по покупке антиквариата. ПОСТОЯННО МЕНЯЕТ ТЕЛЕФОННЫЕ НОМЕРА +37124804010 +371 29354255 Смотрю на человека на фото и чувствую... Что-то не так... Гаденькое такое... Лысое, скользкое, глазки сальные... Из тех, кто без принципов. Подставит и красиво объяснит. Но репутация, рекомендации... Нет, нет, показалось. Потом голос слышу... Играет, изображает... В голосе силы нет, энергии тоже. Окутывает терминами и научностью. Обволакивает. Манипуляторы так делают. Говорит о чувствах, но не чувствует. О чувствах думает. Нет, нет, показалось... Потом как-то поступает... Оказывается, да, не показалось. И ведь как трудно сразу себе поверить, особенно, когда уже есть чье-то мнение! Он очень обидел и подставил одного человека... Будьте внимательны и осторожны! Aibe - Slikts serviss, slikta produkcija Saldū, Dzirnavu ielā, SIA SVA veikalā AIBE, apkalpošana vienkārši briesmīga, rindā jastāv vairākas minūtes, jo pārdevējām savā starpā jāapspriež sava privātā dzīve, kas protams ir jādzird visiem klientiem. Tirdzniecības zālē kamēr klienti gaida, lai samaksātu par saviem produktiem, pārdevējas turpat stāv un ēd pusdienas. Runājot par tīrību veikala plauktos, daudzas preces klāj liela putekļu kārta, un dažām ir beidzies realizācijas datums. Ja nu tomēr kāda pārdevēja tomēr pie jums pieies, tad protams laipnu attieksmi no viņas nesagaidīsiet, drīzāk nicinošu skatienu, ka atrāvāt viņu no personīgajām darīšanām. Ļoti retos gadījumos veikala akcijas preces tomēr atbilst akcijas bukletiem, daudzām precēm nav norādītas cenas. Ieteikums vadībai parunāt ar darbiniekiem par attieksmi pret klientiem. Kaņepītes - Slikta pārtika Skaists iepakojums. Skaļš nosaukums, attiecīgi cena arī, Bio auzu pārslas! Šis Bio produkts izrādījās rūgts ka vērmele. Partijas Nr.220... Derīguma termiņš beidzas 18. Septembrī. Kā bioloģiskās auzu pārslas var būt sūdainākas par prastajām no maximas? Kā tas nākas, ka ik pa laikam Latvijā pārdod rūgtas auzu pārslas? Vai tas nav saistīts ar lauku ķīmisko apstrādi? Nekad vairs nevienu Bio produktu, nekad! Klīnika Lor, Vienību Gatvē 51 - Slikts ārsts Gāju ar sūdzībām par kaklu, rādiju izmeklējumus ar analīzēm un aprakstīju esošo situāciju par pašreizēju veselības stāvokli. Kad dakterim izklāstīju kādās zāles esmu lietojusi viņš man atbildēja – “šādus mēslus nevajag dzert”, pēc tam kad pateicu ka pirms viņa nākšanas man ārsts izrakstīja antibiotikas no kurām man uzlabojumu nebija, viņš man atbildēja “iesaku izvērtēt kritiskāk ko dzert un ko nē”, jautājums – kā es varu ko izvērtēt ja neesmu vispār saistīta ar medicīnas nozari? Ja eju pie ārsta es pakļaujos viņam un pildu visu kā norādīts. Ārsts man beigās izrakstīja kuņģa zāles, jo teica ka kakls sakairināts no tā, es viņam gan teicu ka dzēru jau tādas, uz ko viņš vispār nereaģēja, kaklam neizrakstīja neko, klepum acc long, parastākās zāles kuras biju lietojusi. Kāda šeit var būt runa par labu speciālistu? Kuri pirmkārt runā bravurīgi, apšauba citu dakteru izrakstīto, un ne cik neatrisināja manu problēmu! Neiesaku iet pie ārsta Kristaps Dambergs! Julianus Inkasso - Nemaz nedomā atmaksāt pārmaksāto naudu, kuru vienkārši izkrāpa Tā kā vienošanās tobrīd nebija līdzi, noskaidroju pa telefonu atlikušo parāda summu, kuru Zane Kališņikova nosauca nepareizi. Pārmaksāju 11.44 eur, kas man ir liela summa. Uz e-pastiem atbildes nekādas, zvanīja, ka jāraksta iesniegums, mēneša laikā, rindas kārtībā atmaksāšot. Kāpēc man ir jāgaida tik ilgi sava nauda, vēl jāmaksā pasta izdevumi, kamēr šim kantorim nosaukt nepareizo summu ir 1 sekundes darbs? Acīmredzot, neesmu ne pirmā, ne pēdējā, kuru šādā veidā apčakarē. Laikam cerēja, ka esmu vienošanos pazaudējusi. Rīgas starptautiskā autoosta - Krāpšana Šorīt, 15.08.2019 autoostas kasēs iegādājos biļetes, kasierei skaidri pasakot, ka nepieciešamas 2 biļetes uz balviem šodienai. Kasiere pārjautāja, vai 15. Datumam, uz ko atbildēju apstiprinoši. Paskatījos biļetēs vai ir īstais reiss un laiks un devos uz autobusu. Tikai jau autobusā šoferis konstatēja, ka biļetes ir nevis 15.08.2019, bet gan 16.08.2019. Nācās pirkt vēl 2 biļetes pie šofera. Biļetes atgriezt nepaspēju, jo nevarēju nokavēt autobusu. Gribu brīdināt citus klientus par šādu rīgas autoostas kasieru apzinātu krāpšanu. Ja tiek skaidri pateikts, ka biļetes nepieciešamas šodienai un kasiere vēl pārjautā vai 15. Datumam, tad kā var iedot biļetes 16. Datumam. Rīgas starptautiskās autoostas pakalpojumus vairs neizmantošu. Toms Mālers jeb Toms Millers - Krāpšana, zagšana un piesavināšanās. Toms Mālers. Ļoti slidens tips. Mēle garāka pa Ķīnas mūri, aprunās un zags. "Aizņemās" mašīnu un neatdod. Sabojā cita lietas un netaisās maksāt. Zog tehniku un naudu. Neaizdot naudu nekādā gadījumā. Nav bail no cietuma un policijas. Šobrīd stāv iesniegums uz auto zādzību un pieplivināšanos. Draugu nav, melo visu laiku ka brālis slimnīcā vai problēmas lielas viņam lai izspiestu naudu. Sastāstīs visu tikai lai dabūtu savu. Nesā ik pa laikam brilles, slikta redze. Melni pagari mati, vienmēr sasists telefons. Dažreiz saka ka māsu nogalināja lai iežēlinātu un dabūtu savu. Apkrāpis vairāku desmitu cilvēku un sēdējis cietumā. Vēl šo balt dien to dara. Dzīvo Jas Ķengaraga apkārtnē - lokomotīves iela 62, Rumbula dārziņu aploks pie krasta (slēgtā zona, lidlauka gals) lokomotīves iela 11, Maskavas iela 60. Nedot viņam darbu jo apzog visur kur strādā kā arī ciemos nelaist un neļaut dzīvot. Pēdējā reizē iznesa visu tehniku un pat drēbes. Uzmanaties. AirBaltic - Возмущены новыми правилами Больше десяти лет пользуюсь услугами авиакомпании Airbaltic, была в восторге от сервиса и всегда оставляла положительные отзывы и советовала друзьям и знакомым летать с Airbaltic, но к сожалению новые правила связанные с багажом и обращение персонала на стоике, оставили горький осадок. Гордость латвии превращается в компанию low-cost и это печально. Кто сейчас будет покупать шпроты и бальзам в Duty free? Никто! Потому что они обойдутся в 60€, как в моём случае. Моя ручная кладь весила 8кг ровно, купила в аэропорту две бутылки бальзама, в подарок итальянцам, и шпроты (не дешёвые) на стоике попросили взвесить, конечно же перевес, девушка сказала, выкидывайте. В следующий раз буду повышать экономику германии, воспользуюсь lufthansa, или какой нибудь другой авиакомпанией по серьёзней. Maxima Latvija - Krāpšana Labvakar. Gribu padalīties ar pieredzi jo pastrādāju šajā uzņēmumā. Tas bija traks sapnis manā mūzā. Ir šausmīga attieksme pret darbiniekiem no direktora vietnieces innas puses. Kura bļauj uz darbiniekiem un atstāj ilgāk strādāt un par to neviens stundas nepieliek. Visi menedžeri ļoti dusmīgi. Nekādu pozitīvu emociju... Es nostrādāju gandrīz mēnesi un tad mani paprasīja aiziet prom. Es biju š{okā. Tik netaisnīgi. Lūdzu atrisināt šo jautājumu. Malka - Melo par patiesību Labdien. Vēlos vērst uzmanību šim uzņēmumam. Vis sākās ka pasūtīju malku. Zvanot teicu - vai sausa bērzu malka pa 18€ berkubā pieejama? Atb. Jā. Tātad sarunājām 10 berkubus. Pienāk plānotā diena paņemu brīvu no rīta zvanu kur malka. Jāgaida šoferis zvanīs. Pazvana saka būs uz plkst 15.00 es saku ka būs tieši 15.00 tad ņemu ja nē atsaucu... 15.00 zvana būšot 16.00 plkst.. Beigās atbrauc 16.45 malka slapja konkrēti slapja.. Zvanu firmai stāstu malka salaspija diena izjaukta šoferim dodu 160 € tur man paziņo ka jāmaksajot 300€.. Un vēl čeku nedflošot jo čeku grāmatiņa palikusi citā kautkādā mašīnā.. Kopumā pensionāre ir palikusi bez kurināmas malkas jo ši atvestā ir slapjā.. Un kopumā nav 10 beramkubi.. 7 vai 8 tik ko darīt? ! MFD Veselības Centrs Pārdaugava - Krāpšana ar valsts "apmaksātiem" speciālistiem 2019. Gada 12. Augustā gāju uz Mfd Rīga Plaza filiāli, lai uz vietas apvaicātos, vai dermatologa vizīte mfd, ir valsts apmaksāts pakalpojumus (ar ģimenes ārsta nosūtījumu speciālists maksā 4,27 eur) vai tikai par maksu. Atbilde - pozitīva, proti, ka ir arī valsts apmaksātas vizītes! Protams, sarunas laikā pavīd arī tas, ka ir arī par maksu un protams apvaicājos, cik miljonus maksā pie viņiem, saņemu atbildi un atbildu, ka citās vietās ir krietni lētāk! Sarunas laikā darbiniece mēģina sazvanīt Mfd "možums" filiāli, lai uzprasītu, kad viņiem ir tuvākais pieraksts ar ģimenes ārsta nosūtījumu, bet otrā galā neviens necēļa. Man tiek piedāvāts, ka var apskatīties Sitēmā Mfd vienības gatvē (jo Rīga Plaza filiāle var tikt klāt tikai mfd vienības gatves filiālei) . Ok, aiziet. Man piedāvā dažādas dienas un laikus, kamēr atrodam man piemēroto un mani uz vietas pieraksta jau uz 14. Augustu. 14. Augustā vizīte vienības gatves filiālē, atrodu reģistratūru, uzreiz parādu nosūtījumu, man to paņem nost un saka, ka apmaksa būs pēc vizītes. Šeit sākās pirmās mahinācijas ar apmaksu! Vizītes laikā dermatoloģe man atdod nosūtījumu, jo viņai viņš nav vajadzīgs, izrunājam nākšanas iemeslu, dod rekomendācijas un izraksta veikt analīzes. Ar speciālisti esmu apmierināts! Izeju no konsultācijas, eju uz kasi, vēlos maksāt un opā 38 eur. Prasu kā tad tā, izstāstu, ka speciāli biju riga plazā un man teica, ka pie jums ir valsts apmaksātas vizītes - darbiniece nespēj neko atmest, kā tikai "mums viss ir par maksu". Jautāju, vai riga plaza vadība ir katru dienu uz vietas, uz ko man atbildēja "ka to nezina un vai uz analīzēm es iešu? ". Es protams, izdomāju pavaicāt, cik maksās viņu analīzes, pirms atkal neiekrist kādā mahinācijā. Analīzes 27.03 (visvairāk izbrīna - asins noņemšana - 4.00, pilna asins aina - 5.98 (nekas, ka pie ģimenes ārsta maksā - 1.42) . Kopumā analīžu cena mani apmierināja (kopā 4 analīzes) . Apkalpojošais personāls reģistratūrā - neteikšu, ka spīdoši strādā (kad vispār sēdēju un gaidīju (jo biju 30 minūtes ātrāk) - personāls zviedza savā starpā kā vistu kūtī. Kad biju procedūru kabinetā - viena no reģistratūras dāmām ievēlās kabinetā - nemaz nepieklauvējot! No vienības gatves devos uz Rīga Plaza - lai satiktu vadību un apspriestu manu situāciju, bet tur uzzināju, ka vadība Rīga Plazā nav uz vietas un vispār reti esot. Un kurš risina šādas problēma ar klientiem Rīga plazā, ja nav vadības? Neviens - klients aiziet un cerams - vairs neatgriežas! Šādā veidā, pieļauju, ka mahinācijas notiek bieži - jo nosūtījumu man paņēma, nosūtījumu manu apskatījās - bet neviena vārda neteica, ka šis būs "pilnas programmas pakalpojums" - viņi sagaida, ka klients būs iznācis no speciālista un tad liks tev maksāt, spēlējot uz klienta jūtām, ka viņš jau ir izmantojis pakalpojumu! IKEA - Klientu serviss 13.08.2019. Devos iepirkties uz Ikea veikalu jau konkrēti noskatītas preces no viņu interneta veikala. Ejot uzreiz tikai pa pirmo stāvu, es pieeju pie info stenda, kur prasu, vai nevar man palīdzēt atrast noliktavā vietu, kur konkrētā prece stāv. No darbinieka atbilde bija ļoti asa un kategoriska: ""tas nav mans darbs! Es jums nevaru palīdzēt. Ejiet augšā uz ekspozīciju un meklējiet kodu pati! ". Tad pajautāju, vai tiešām šī informācija nav pieejama internet veikalā. Atbilde bija nē, ka nekas tāds internetā neesot un tas nav viņa darbs. Pēc šīs sarunas jutos, ļoti uzvilkta un dusmīga par šādu attieksmi un nekādu informāciju neguvu. Nodomāju, cik stulbi būtu tagad skriet pa visu lielo ekspozīciju un meklētu vienai mēbelei kodu un attiecīgo atrašanās vietu noliktavā. Intereses pēc uzreiz telefonā apskatos šo preci internetveikalā un tur uzreiz (!) atrodu preces atrašanās rindu un vietu veikalā! Manuprāt šāda darbinieka rupjā attieksme bija pats nepatīkamākais visā šajā situācijā un protams arī viņa neizglītotība vai informācijas trūkums par veikala darbību. Man ļoti interesē, kādi tad ir šī info stendu darbinieku darba pienākumi, ja šajā situācijā šis darbinieks nevarēja nekādi palīdzēt. Gelam - Slikts serviss, bojājums. Atnācu pie protēzistes Ozolas, vinja bez jebkādam zalem ir sakusi man raut prieksha zobu, pec tam tomer uztaisija anesteziju, ar adatu sapigi durot kur pagadas, neko nejautajot izrava, pabridinajot ka nakamreiz laikam to blakus zobu ari izraus, kaut vins man neshupojas. Samaksaju 43, ar ceku butu 48 eiro. Regina Jakubovskaja, Регина Якубовская, Eraarendus Grupp Oü, Сергей Савельев Sergei Saveljev - Мошенничества с недвижимостью, Kinnisvara pettused, Tallinnas tegutseb väga ohtlike petturite grupp. Pettavad ühte siis vahetavad nime firmad jne. Regina Jakubovskaja oli ennem Saveljeva nüüd petsid uue "klienti" ja vahetas nime. Sergei saveljev vana pedifil istus vangis väikse tüdruku vägistamise eest. Väga ohtlikud kelmid! В Таллинне действует очень опасная группа мошенников на рынке недвижимости. Обманывают клиентов потом меняют имена, фирмы и по новой. Сергей Савельев отсидел 2.5 года за изнасилование маленькой девочки. Очень опасные машенники.
Mustangs Apsardze
|
|
| |